برپایی گذر فرهنگی در منطقه ۱۲ به مناسبت هفته بسیج

شهردار منطقه ۱۲ با تأکید بر تجلی اتحاد یک ملت در قامت بسیج به تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در این منطقه پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت ۵ آذر، سالروز تأسیس بسیج مستضعفین که به فرمان امام راحل (قدس سره) در سال ۵۸ صورت گرفت، آغاز هفته بسیج را به همه ملت شریف ایران، به‌ویژه بسیجیان تبریک گفت و بیان کرد: بیش از ۴۴ سال است که ملت ایران در قامت بسیج، اتحاد خود را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشته و دلیل پیروزی این ملت شریف در همه عرصه‌های سیاسی، ملی و... طی این سال‌ها همین اتحاد و همبستگی و حضور همیشه در صحنه است.

وی هفته بسیج را فرصتی برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی با محوریت جهاد تبیین برای نسل‌های جدید دانست و افزود: به همین مناسبت، شهرداری منطقه ۱۲ برگزاری ۵۸ ویژه‌برنامه فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد.

سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز دراین‌باره گفت: با عنایت به فرارسیدن هفته بسیج و بزرگداشت سالروز تأسیس این نهاد مخلص به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اداره فرهنگی با شعار محوری «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» ویژه‌برنامه‌هایی با همیاری بسیج منطقه و بسیج مساجد برگزار کرد.

وی توضیح داد: از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته، اجرای سرود افتخار شهر در مدارس، همایش دیده‌ بیدار در محله شهید هرندی، اجرای گذر فرهنگی شامل عکس و کتاب متناسب با محتوای هفته بسیج، انقلاب و دفاع مقدس، اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس از حوزه علمیه، پایگاه بسیج و فرهنگسرای عترت به گلزار شهدا برای عطرافشانی و غبارروبی و اعزام ۲ دستگاه اتوبوس به معراج الشهدا و آیین کفن‌پیچی شهدا، اجرای نمایش خیابانی و صحنه‌ای در پارک کوثر و مسابقه دلنوشته‌ها و نقاشی و فضاسازی مساجد و... بوده است.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 28926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =