با کسب بصیرت آنگونه عمل کنیم که امام و ولی جامعه از ما طلب می‌کند

شهردار تهران گفت: مکلفیم خدمت را در جامعه توسعه دهیم و جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهیم که پیشرفت افتخار خلق و خدمت رضایتمندی خلق کند و جامعه ما از لحاظ رشد به نقطه‌ای برسد که در مختصات مدنظر ولی و امام جامعه قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در آیین نامگذاری بخشی از بزرگراه شهید فهمیده به نام سردار شهید سید محمد حجازی و گرامیداشت ایشان با بیان اینکه آذر ۵۸ نقطه آغاز بسیج، شجره طیبه‌ای بود که آثارش امروز و در آینده نمایان خواهد است، اظهار کرد: یکی از ویژگی های شهید حجازی این بود که اهل استدلال بود و با استدلال افراد را قانع می‌ساخت و خودش نیز با استدلال قوی، قانع می شد.

شهردار تهران با بیان اینکه ویژگی دوم این شهید این بود که به شدت حق مدار بود و از حق، صیانت و دفاع می کرد، افزود: این دقت در هم فکری و توجه به خلاقیت و نوآوری در صحنه های مختلف در کنار توجه به عنصر حق و حق مداری، یک ویژگی ممتاز از این شهید خلق کرد که جنس جدیدی از مدیریت را به خود اختصاص می داد.

وی ادامه داد: در کنار این ویژگی ها، محبتی که ایشان داشت باعث می شد که انسان وقتی با ایشان صحبت می کرد احساس غریبگی نمی‌کرد، لذا امروز مفتخریم که بخشی از شهر را با نام این شهید مزین می کنیم و البته این شهید بزرگوار بیش از این به گردن همه ما حق دارد.

زاکانی اضافه کرد: در دورانی به سر می بریم که تاکنون سخت تر از جنگی که امروز داریم را نداشته‌ایم و بخش حداقلی از جامعه ما دچار اختلال دریافت پیام و درک واقعیت ها شده است. بنابراین مکلفیم خدمت را در جامعه توسعه دهیم و جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهیم که پیشرفت افتخار خلق و خدمت، رضایتمندی خلق کند و جامعه ما از لحاظ رشد به نقطه ای برسد که در مختصات ولی جامعه بایستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز شرایطی است که انقلاب اسلامی روز به روز تجلی پیدا می کند؛ بیان کرد: در جنگ دفاع مقدس و جنگ نرم آسیب خوردیم اما بزرگ شدیم. در جنگ اقتصادی نیز دشمن به ما آسیب زد، اما توانمند شدیم؛ این جنایت ها نیز حتما منجر به این خواهد شد که در جهت و طرف مردم با کار و کوشش و خدمت خودمان را فدای مردم کنیم تا رضایتمندی آنها حاصل شود. امیدواریم با کسب بصیرت آنگونه عمل کنیم که امام و ولی جامعه از ما طلب می کند.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 28934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =