مردم خدمت گزاری‌های بسیج را به چشم دیده‌اند

شهردار منطقه ۱۷ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور در بین بسیجیان برخی از حوزه های مقاومت بسیج منطقه گفت: مردم بسیج را به عنوان خدمت گزار خود در همه عرصه ها هم قبول دارند و هم این خدمت گزاری ها را به چشم دیده اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رضا شنگی شهردار منطقه، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی و سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر در ۴ حوزه مقاومت بسیج منطقه از جمله حوزه های مقاومت بسیج حوزه ۲۴۷ محمد مصطفی(ص)، ۲۵۱ علی بن ابیطالب، حوزه ۲۶۱ صاحب الزمان(عج) و حوزه مقاومت بسیج ۲۶۲ میعاد(خواهران) حضور پیدا کردند و از نزدیک با بسیجیان دیدار و گفت وگوی صمیمانه داشتند.
رضا شنگی در دیدارهای صمیمانه با بسیجیان گفت: با توجه به حوادث اخیر بیشتر از قبل قدر بسیج که یادگار امام عظیم شان است را می دانیم، قدر حضور بسیجیان در بین مردم را می دانیم. هر چند دشمن تخریب های خود را علیه این شبکه بزرگ مردمی ادامه می دهد و به دنبال ضربه زدن و خدشه وارد کردن به بسیج است.
شهردار منطقه افزود: اما آنچه حائز اهمیت است، این است که مردم بسیج را به عنوان خدمت گزار خود در همه عرصه ها هم قبول دارند و هم این خدمت گزاری ها را به چشم دیده اند.
شنگی با اشاره به جهاد و خدمت گزاری های بسیجیان در ایام همه گیری بیماری کرونا، اظهار کرد: در ایام اپیدمی بیماری کرونا و شرایط خاص آن ایام، این بسیجیان بودند که با همه توان پای کار بودند و علاوه بر ضدعفونی کردن محله ها، رساندن بسته های معیشتی به مردم نیازمند، در بیمارستان ها نیز حضور پیدا کردند و کمک حال کادر درمان بودند و در راه خدمت به مردم عزیز و بزرگوار از جان گذشته و مجاهدت کردند.
وی با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا در جهاد تبیین که حضرت آقا فرموده اند، یک کار خوب و ارزشمند اتفاق افتد. ان شاءالله با یاد و نام ۴ هزار شهید منطقه، خداوند متعال برکات و عنایت خود را بر زندگی یکایک عزیزان ساری و جاری کند و توفیق خدمت در نظام و مکتب امام(ره) و ولایت فقیه را داشته باشیم.
سپس شهردار منطقه به همراه سرهنگ تیموری، متولیان و خواهر شهیدان باقری فرمانده حوزه مقاومت ۲۶۲ میعاد در منزل شهیدان مجید و خلیل از شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و با مادر این شهیدان دیدار داشتند.
انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 28941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =