به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، کامران همایونی ضمن اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در منطقه از اردیبهشت سال جاری گفت: در ارزیابی شش ماه نخست سال با تلاش همکاران، اقدام برای بستن پیام های فوریتی خدمات و فوریت های شهری پیشرفت محسوسی داشته است.
او با اشاره به اینکه در این بخش نمره کلی ۴۱.۷۲ را کسب کردیم، افزود: در این کارنامه عملکرد منطقه به تفکیک حوزه های پاسخگو ارزیابی شد که حوزه فنی و عمران منطقه بهترین عملکرد را در میان دیگر حوزه ها داشته است.
همایونی ادامه داد: در بخش دوم نیز که شامل ارزیابی عملکرد پیام های شکایات، انتقادات و پیشنهادات بود منطقه با کسب امتیاز ۴۱.۴۱ موفق به کسب رتبه سوم میان مناطق ۲۲ گانه تهران شد و حوزه های شهرسازی و مالی و اقتصاد شهری به ترتیب با رتبه های یک و دو بهترین عملکرد را داشتند.
او گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پیام های خدمات و فوریت های شهری و پیام های شکایات، انتقادات و پیشنهادات در مجموع نمره ۴۱.۵۶ را به خود اختصاص داد و رتبه کل منطقه در میان مناطق ۲۲ گانه تهران در این دو بخش هفتم شد.
رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پایان خاطر نشان کرد: طی این مدت ۱۷۰ پیام در کارتابل ۱۸۸۸ و ۳۲ هزار و ۳۷۸ پیام در کارتابل ۱۳۷ منطقه ۱۵ به ثبت رسید است.
انتهای پیام//
نظر شما