ارتقای رتبه منطقه ۱۵ در رسیدگی به پیام‌های فوریتی شهری

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۵ گفت: در ارزیابی شش ماه نخست امسال رتبه منطقه در بخش رسیدگی به پیام های خدمات و فوریت های شهری ارتقا یافته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،   کامران همایونی ضمن اشاره به ادغام  دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در منطقه از اردیبهشت سال جاری گفت: در ارزیابی شش ماه نخست سال با تلاش همکاران، اقدام برای بستن پیام های فوریتی خدمات و فوریت های شهری پیشرفت محسوسی داشته است.

او با اشاره به اینکه در این بخش نمره کلی ۴۱.۷۲ را کسب کردیم، افزود: در این کارنامه عملکرد منطقه به تفکیک حوزه های پاسخگو ارزیابی شد که حوزه فنی و عمران منطقه بهترین عملکرد را  در میان دیگر حوزه ها داشته است.

همایونی ادامه داد: در بخش دوم  نیز که شامل ارزیابی عملکرد پیام های شکایات، انتقادات و پیشنهادات بود منطقه با کسب امتیاز ۴۱.۴۱ موفق به کسب رتبه سوم میان مناطق ۲۲ گانه تهران شد و حوزه های شهرسازی و مالی و اقتصاد شهری به ترتیب با رتبه های یک و دو بهترین عملکرد را داشتند.

او گفت:  سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پیام های خدمات و فوریت های شهری و پیام های شکایات، انتقادات و پیشنهادات در مجموع نمره ۴۱.۵۶ را به خود اختصاص داد و رتبه کل منطقه در میان مناطق ۲۲ گانه تهران در این دو بخش هفتم شد.

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پایان خاطر نشان کرد: طی این مدت ۱۷۰ پیام در کارتابل ۱۸۸۸ و ۳۲ هزار و ۳۷۸ پیام در کارتابل ۱۳۷ منطقه ۱۵ به ثبت رسید است.

انتهای پیام//

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 28954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =