پاسخگویی ۷۰ درصدی حوزه‌های اجرایی منطقه ۲۱ به پیام‌ها

پیرو تشکیل جلسات سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در منطقه ۲۱، در قالب جلسه هایی جداگانه کمیته های تحلیل و بررسی عملکرد نواحی سه‌گانه در شش ماهه نخست سالجاری تشکیل شد.

به گزارش شهر وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسن سعیدی مسئول سامانه ۱۳۷ پلاس این منطقه گفت: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱، مجموعا ۱۳۶۷۲ پیام به معاونت ها و حوزه های اجرایی ارجاع شده که در این میان ناحیه یک با ۶۹۵۶، ناحیه دو با ۳۵۱۰ و ناحیه سه با ۳۱۵۰؛ معاونت اجتماعی ۶، معاونت ترافیک ۳۳ و معاونت خدمات شهری ۱۷ پیام را به خود اختصاص داده اند.

سعیدی ضمن ارائه نقاط ضعف و قوت نواحی در شش ماهه نخست سالجاری، عنوان کرد: اعتماد سازی در حوزه عملکردی سامانه ۱۳۷ پلاس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چرا که پاسخ غیرکارشناسی علاوه بر عدم رضایت شهروندان موجب تنزل جایگاه عملکردی منطقه در بین سایر مناطق شهر تهران خواهد شد. لذا بررسی کیفی و ارائه مستندات در پاسخ های ثبت شده، مورد تاکید است.

محسن ناطقی مدیر بازرسی منطقه ۲۱ نیز در ادامه، سامانه ۱۳۷ پلاس را بازوی پرتوان مدیریت شهری خواند و بیان کرد: حدود هفتاد درصد از پیام های ارجاع شده، پاسخ داده شده که این نشان از تعهد همکاران ما دارد. رسیدگی به پیام های شهروندی در این سامانه باید به گونه ای باشد که در بازخورد پیام ها، جایی برای گله و شکایت باقی نماند و کاهش زمان پاسخگویی و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌بایست سرلوحه اهداف اصلی مدیران و کارشناسان قرار گیرد.

در این جلسه، شهرداران نواحی نیز ضمن بحث و تبادل نظر، به بیان موانع و مشکلات موجود در مسیر پاسخگویی به پیام ها پرداختند. در پایان نیز حاضرین در جلسات بر انجام حداکثری و به موقع پیام ها و تلاش مضاعف در راستای جلب حداکثری رضایتمندی شهروندان تاکید کردند.

انتهای پیام 

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 28963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =