پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کلانتری اتابک در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کلانتری اتابک در محله قدیمی اتابک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کلانتری اتابک گفت: این پروژه به همت معاونت فنی و عمران منطقه  در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و زیربنای تقریبی ۲۳۰۰ متر مربع در هفت طبقه با اسکلت فلزی طراحی و در حال احداث است.

او با اشاره به اینکه فاز نخست این پروژه شامل مراحل گودبرداری، اجرای سازه نگهبان، بتن ریزی و اجرای اسکلت و فونداسیون انجام شد افزود: فاز دوم نیز شامل مرحله اجرای عملیات تیر ریزی سقف، سفت کاری و نازک کاری پس از انتخاب پیمان کار به زودی آغاز می شود.

شرفی اضافه کرد: این کلانتری با توجه به ضرورت افزایش امنیت در محله قدیمی اتابک و درخواست معتمدین محل، نخبگان محلی و برای آنکه پلیس بتواند خدمات سریعتری در محله های اتابک، مینابی و هاشم آباد، را داشته باشد؛ در دستور کار قرار گرفت و سال گذشته کلنگ احداث این مجموعه با حضور سردار هداوند جانشین فرمانده پلیس تهران، دکتر پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و جناب باباگل زاده دادستان ناحیه ۴ شهید محلاتی به زمین زده شد.

شهردار منطقه ۱۵ در پایان خاطر نشان شد: امیدواریم با احداث هشتمین کلانتری ارتقای امنیت قدیمی ترین محله منطقه ۱۵ را شاهد باشیم.

انتهای پیام//

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 29017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =