رزمایش همدلی و  کمک‌های مومنانه در منطقه ۲۰ اجرا شد

شهردار منطقه ۲۰ از اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه با توزیع بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان در گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش شهر به نقل  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه با عنوان رزمایش یلدای فاطمی به همت حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه ۲۰ و همکاری خیرین با توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان و افراد برخوردار برگزار شد و در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

ناظم رضوی افزود: بسیجیان به واسطه حس تعلق به نظام اسلامی و با روحیه همدلی در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن و همچنین کمک رسانی به نیازمندان همواره در صحنه حضور داشتند و  استوار گام برداشته اند.

او با بیان اینکه بزرگداشت هفته بسیج  با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار شد گفت: به منظور بزرگداشت هفته بسیج ضمن فضاسازی اماکن و معابر، برنامه های مردمی، ابتکاری در سطح نواحی، محلات، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با تاکید بر رویکرد پایگاه محوری و مسجد محوری اجرا می شود.

ناظم رضوی دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همراه با اجرای برنامه های متنوع و شاد، اجرای نمایش های مرتبط با موضوع بسیج، عطرافشانی مزار شهدا و بزرگداشت شهدای محلات را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

او اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب متناسب با محتوای هفته بسیج، انقلاب و دفاع مقدس، اجرای گروه سرود " افتخار شهر" با همراهی ۱۱۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر و اجرای سرود «رفیق شهیدم» و سرودهای دیگر با موضوع حماسی و  ملی بخشی دیگر از برنامه های این هفته است.

شهردار منطقه اضافه کرد:به منظور بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان، امکان استفاده از مجموعه های ورزشی، موزه ها، شهربازی ها، اماکن گردشگری و تفریحی زیر مجموعه شهرداری تهران به صورت رایگان فراهم شده و فیلم های سینمایی با موضوع بسیج و دفاع مقدس در سطح محلات اکران خواهد شد.

انتهای پیام 

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 29052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =