نشست مشترک شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با فاوا

نشست مشترک شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف تبادل نظر برای راه اندازی و ارتقاع سطح کیفی سامانه های شرکت ساماندهی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، هادی محضر نیا مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نشستی که با حضور معاونین و مدیران سازمان فاوا و شرکت ساماندهی برگزار شده بود، ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در خصوص بروز رسانی سامانه های فعال در حوزه مدیریت شهری،  تدابیری برای بهبود عملکرد سامانه‌های شرکت ساماندهی از جمله سامانه سامان بازار، سامانه کیوسک و سامانه بند ۲۰ ارائه داد.

محضرنیا در ادامه عنوان کرد: سازمان فاوا تمام تلاش خود را در راستای ارتقا و تسهیل دسترسی شهروندان به این سامانه‌ها را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

در ادامه سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ضمن اشاره به نیازهای روز افزون شهروندان برای دسترسی هر چه راحتتر به این امکانات با اشاره به جامعه هدف شرکت خواستار بهبود این امر و ارائه هرچه سریعتر خدمات به شهروندان شد.

در این نشست علاوه بر بررسی مشکلات و نیازسنجی های انجام شده در این حوزه، موضوع ارتقاء سامانه‌ها و نیز سهولت اجرا، بهبود شکل ظاهری و افزایش عملکرد آن‌ها بحث و تبادل نظر شد تا این سامانه‌ها بتواند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 29056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =