هموار کردن مسیر خدمت با همکاری متقابل با نهادهای منطقه ۶

شهردار منطقه۶ طی جلسه ای با روسای کلانترهای مستقر در سطح منطقه و با حضور سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، به بررسی راههای ایجاد تعامل و کمک هر دو مجموعه به یکدیگر در اجرای ماموریت‌ها و خدمات‌رسانی به مردم و شهروندان پرداختند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی و همکاری صمیمانه سرکلانتر و روسای کلانتری های سطح منطقه اظهار داشت: همکاری همه جانبه با نیروهای انتظامی در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان وظیفه ذاتی ما در مدیریت شهری است، تلاش ما ارتقاء سطح همکاری ها برای محقق ساختن امنیت و آرامش شهروندان قلب پایتخت است.
شهردار منطقه ۶ افزود: برنامه ریزی برای مدیریت شهری منطقه باید همه جانبه و دربرگیرنده تمام ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان باشد، به همین منظور لازم است هم افزایی متقابل با ارگانها و نهادهای به منظور تحقق بخشیدن به این مهم را در دستور کار قرار دهیم.
گفتنی است در این جلسه سرکلانتر سوم پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حساس بودن وظیفه نیروی انتظامی در سطح منطقه به دلیل اینکه بسیاری از ادارات و مراکز مهم دولتی را در خود جای داده است از ارتقاء سطح همکاری فیمابین استقبال کرد.

انتهای پیام 

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 29068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =