تاکید بر پویایی و اهمیت عملکرد روابط عمومی‌ها

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی اداره روابط عمومی منطقه ۱۳ با تاکید بر پویایی و اهمیت عملکرد روابط عمومی‌ها گفت : انتظار ما این است که روابط عمومی ها از حالت خدمت رسانی محض خارج و به روابط عمومی مرجع و پویا تبدیل شوند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه نظارت ستادی اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ با حضور محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران این مرکز، رضا افشار مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ و همچنین پرسنل اداره روابط عمومی منطقه برگزار شد.

محمد صائبی، هدف از نظارت‌های ستادی را احصا نقاط قوت و ضعف، تغییر رویه ،نیازسنجی‌ و تسهیل‌گری سازمانی در ادارات روابط عمومی مناطق۲۲گانه دانست و افزود : روابط عمومی نه تنها باید از تحولات تاثیر پذیرد بلکه ضرورت ایجاب می کند که خود به عنوان عامل موثر در فرآیند مداوم اصلاحات و تغییرات نقش آفرینی کند.

او  با اشاره به رصد و صحت سنجی اخبار مناطق اظهار داشت : داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع از بزرگترین سرمایه هر سازمان است و حیات یک سازمان به داشتن ارتباط دو سویه درون سازمانی و برون سازمانی و کسب اطلاعات به روز و موثق است که این مهم لزوم وجود یک روابط عمومی کارآمد را مشخص می کند.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران  ادامه داد : روابط عمومی باید در قامت یک نهاد فعال، پویا و استاندارد و کارآمد بتواند با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به نیازهای مخاطبان درون و برون سازمانی پاسخ گوید و رضایتمندی حداکثری را در راستای پیشرفت و تعالی سازمان متبوعش به ارمغان آورد.

محمد صائبی درخصوص توانمندسازی مجموعه روابط عمومی شهرداری تهران اظهار داشت: پس از نظرسنجی و انجام نیازسنجی از مجموعه روابط عمومی در شهرداری تهران برگزاری دوره های آموزش تخصصی از اقدامات مهمی بود که در راستای ارتقا سطح علمی و حرفه ای مدیران و پرسنل روابط عمومی از طریق یکی از دانشگاه های معتبر در حوزه خبر و رسانه محقق شد. 

وی همچنین پیگیری مسائلی همچون ساختار سازمانی در سطح مدیریتی و کارشناسی، تخصیص بودجه و  اعتبار براساس برنامه ها و سرفصل های کاری این حوزه را از دیگر اقدامات در حال پیگیری مرکز ارتباطات برشمرد. 

رسیدگی به درخواست های شهروندان در برگزاری جلسات ملاقات های مردمی ، به روزرسانی بانک اطلاعاتی در حوزه معابر در موضوع نام‌گذاری از دیگر تاکیدات معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بود.

رضا افشار ، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ضمن قدردانی از حمایت و توجه رییس و معاون روابط عمومی و مجموعه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خاطر نشان کرد: باید سعی کنیم ، با حرکت به سمت روابط عمومی کنش گرا ، جایگاه و مدل ارائه برنلمه ها و اقدامات روابط عمومی هل را بهبود ببخشیم.  

در ادامه جلسه، کارشناسان  روابط عمومی شهرداری منطقه ، مسائل و نکات کاری تخصصی خود را با مسئول مربوطه در مرکز ارتباطات مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

در پایان این بازدید معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ،تجهیزات و امکانات این اداره  بازدید کرد.

انتهای پیام

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 29074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =