صدور گروهی احکام افزایش حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران

برای اولین بار از سوی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران صدور گروهی احکام افزایش حقوق کارکنان ثابت در یک حکم با ۶ تابع محاسباتی مختلف صورت پذیرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، در راستای اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق کارکنان و باتوجه به ضرورت صدور احکام مشمولین قانون نظام هماهنگ کارکنان دولت، محاسبه جزییات، ایجاد و صدور احکام کارمندان مشمول در سامانه جامع منابع انسانی در دستور کار قرار گرفت.
بر همین اساس با تلاش و همت کارشناسان اداره کل‌ سرمایه انسانی در اقدامی ویژه با اعمال فرمول‌های جدید و تنظیمات مربوطه در سامانه جامع انسانی، ۱۲هزار و ۴۰۰ حکم با ۶ تابع محاسباتی مختلف در یک حکم، پس از بررسی و کنترل نحوه محاسبات طی یک‌روز کاری برای کارکنان رسمی شهرداری تهران صادر شد.
گفتنی است؛ احکام کارمندان مشمول تا پایان وقت اداری روز  دوشنبه ۷ آذرماه در میز کار الکترونیکی بارگذاری شد و معوقات مربوط به احکام ایجاد شده به تاریخ ۱ مهرماه ۱۴۰۱ با حقوق آذرماه پرداخت می گردد.
براساس این گزارش با توجه به پیچیدگی محاسباتی جهت درج آیتم حق عائله‌مندی و حق اولاد، که به‌صورت عادی منجر به تهیه و صدور انواع احکام می‌گردید، با استفاده از این فرمول، فرآیند محاسبه جزییات در یک حکم اعمال و احکام به‌صورت گروهی صادر شد.

انتهای پیام 
 

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 29082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =