اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ پایتخت شتاب می‌گیرد

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنم که پروژه‌های عمرانی بزرگ پایتخت در سه ماهه چهارم امسال با شتاب بالاتری اجرا شود.

میثم مظفر در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه کار تخصصی در رابطه با تحقق برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون برنامه و بودجه انجام شده است، اظهار کرد: پیشرفت کمی و عددی پروژه‌های مرتبط با تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها، مناطق ۲۲ گانه و معاونت‌های شهرداری تهران را جمع‌آوری کرده‌ایم و قرار است هفته‌های آینده جدا از تحقق درآمد، گزارش نظارتی کمیسیون در خصوص تحقق برنامه‌های مصوب در شورا ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه شورا از وظیفه نظارتی خود عدول نمی‌کند، اظهار کرد: هر جا نیاز به حمایت برای خدمات رسانی به شهروندان وجود داشته باشد، شورا همکاری لازم را خواهد داشت و در مواردی که امانت داری حقوق مردم در نظارت بر شهرداری در میان باشد، صراحت لهجه و صداقت را در ارائه گزارشات دقیق دریغ نخواهیم کرد.

مظفر ادامه داد: جلسه اخیر شورای شهرداران به پروژه‌های توسعه محلی اختصاص پیدا کرده و کارگروه ویژه ای در این زمینه تشکیل شده تا پیشرفت این طرح‌ها کنترل شود. ما نیز پیوسته گزارش نظارتی و بازدیدهای میدانی در این راستا خواهیم داشت.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات این طرح‌ها اختصاص دیرهنگام بودجه به مناطق ۲۲گانه بوده است، خاطرنشان کرد: باید نسبت به تخصیص بودجه جدی تر عمل شود و انتظار داریم با حضور آقای فروزنده در معاونت مالی و اقتصاد شهری و آقای باقری در معاونت منابع انسانی، تخصیص نقدینگی روند بهتری داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد: شهرداری این را اعلام کرده که در سه ماهه سوم سال روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه محلی تغییر پیدا کرده و ما تاریخ بازدیدهای میدانی را در این زمینه به‌روز دریافت خواهیم کرد و امیدواریم شتاب بیشتری را در این خصوص شاهد باشیم.

مظفر با تأکید بر اینکه در خصوص کلان پروژه ها نگرانی چندانی نداریم، گفت: شهرداری تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم منعقد کرده و این قرارگاه در محل پروژه‌ها مستقر شدند و تجهیز کارگاه انجام دادند؛ همین که نهادهای بزرگ پای کار آمده اند، نویدبخش است و پیش‌بینی می‌کنم در سه ماهه چهارم شتاب بیشتری احساس شود.

انتهای پیام/

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 29086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =