برگزاری مانور دورمیزی زلزله در منطقه ۷

شهردار ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۷ از برگزاری مانور دور میزی زلزله در این ناحیه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، یحیی سرلکی گفت: پیرو ابلاغیه صادره از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران مبنی بر لزوم اجرای مانور زلزله به منظور افزایش هماهنگی و ارزیابی تعامل بین اعضای عمومی و تخصصی ستاد بحران و همچنین احراز آمادگی کامل برای اجرای مانور سراسری زلزله ۵.۴ ریشتری شهر تهران که در روز پنجم دیماه سالجاری به صورت همزمان در مناطق ۲۲ گانه به اجرا درخواهد آمد، مانورتکلیفی و تمرینی ستاد بحران ناحیه ۴ منطقه طبق برنامه زمانبندی اعلام شده ، راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه پنجم آذرماه به روش دورمیزی برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این مانور که اعضای تخصصی ستاد بحران ناحیه به همراه نمایندگان ادارات ذی مدخل در مانور شامل ایستگاه ۵۳ سازمان آتش نشانی، اورژانس مستقر در منطقه ۷، کلانتری ۱۰۴ عباس آباد، پلیس راهور منطقه ، هلال احمر، شرکت برق منطقه ای فردوسی و شرکت گاز منطقه یک حضور داشتند.

شهردار ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۷ یادآور شد: وضعیت محل فرضی حادثه (کوچه تقوی بین هیربد و سهروردی) مورد شناسائی قرارگرفت و نمایندگان هریک از ادارات مذکور متناسب با وظیفه خود در مانور به تشریح جزئیات امداد رسانی در راستای نجات جان شهروندان و رفع خطر از معبر پرداختند. مانور مذکور مطابق با برنامه ی زمانبندی مندرج در سناریوی مربوطه ، در ساعت ۱۰:۵۰ به پایان رسید.

انتهای پیام

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 29101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =