بهترین خدمت به نظام، خدمت به مردم است

شهردار منطقه ۱۵ در جشن بزرگ گرامیداشت هفته بسیج ویژه پرسنل گفت: بهترین خدمت به نظام، خدمت به مردم است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی درجشن بزرگ گرامیداشت هفته بسیج ویژه پرسنل منطقه ۱۵ ضمن ادای احترام به روح طیبه شهدا و امام راحل(ره)، گرامیداشت هفته بسیج و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب  حضرت امام خامنه ای(مد ظلله العالی)،  میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

او به ابتکار و تدبیر امام راحل (ره) در فرمان تشکیل بسیج  ۲۰ میلیونی در سال ۵۸ اشاره کرد و افزود: این  تفکر و تدبیر بنیان گذار کبیر انقلاب در تشکیل بسیج مردمی؛ انگیزه در کنار هم جمع شدن  و ایجاد اتحاد وحدت کلمه را در مردم  و کشور ایجاد کرد.  

شرفی با تاکید بر اهمیت و نقش تاثیر گذار و انکار ناپذیر این نهاد مردمی در دوران دفاع مقدس و بحران کرونا بیاناتی از امام راحل (ره) را در مورد بسیج نقل قول کرد.

او به دیدگاه امام راحل (ره) و  حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش این بزرگواران بسیج یک تفکر، فرهنگ، گفتمان و جریان است و با این نگاه و تفکر امروزه شاهد موفقیت ایران اسلامی در علوم استراتزیک در دنیا هستیم.

شهردار منطقه اضافه کرد: هرجا ایثار و فداکاری است؛ اتمسفر بسیج حاکم است و پس از گذشت چهل و اندی سال از انقلاب شکوهمند اسلامی بسیج در تمام ارکان و مظاهر انقلاب با موفقیت افتخار آفرینی کرده است.   

شرفی در ادامه به همکاران بسیجی شهرداری منطقه ۱۵ گفت:  در هر حوزه و پستی که افتخار فعالیت دارید با تفکر بسیجی خدمتگزار مردم و ارباب رجوع باشید، بهترین خدمت به نظام، خدمت به مردم است و با حفظ کرامت و شئونات با مردم رفتار بی منت و ادعا داشته باشید.

این گزارش حاکی است؛ در آغاز مراسم حجت الاسلام رسولی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۱۵ با تبریک فرارسیدن هفته بسیج  و میلاد با سعادت حضرت زینب(س) گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه بسیج شهرداری منطقه ارائه کرد.

بنابراین گزارش؛ پخش کلیپ فرهنگی بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، فیلم فعالیتهای بسیج منطقه، اجرای سرود گروه هنری فاطمیون(س)، اجرای موسیقی ارزشی توسط هنرمند صدا و سیما، پخش فیلم از سرادر دلها، تجلیل و تقدیر از مربیان طرح نشاط و تعالی، قرعه کشی و اهدا هدیه به شرکت کنندگان حاضر در جشن از جمله برنامه های این همایش بود.

برپایه این گزارش؛ جشن گرامیداشت هفته بسیج  ویژه پرسنل با حضور حجت الاسلام صابری نیا نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران، حجت الاسلام خان پور مسئول عقیدتی سیاسی سازمان بسیج شهرداری تهران، سعادت  جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران،  شهردار، معاونین منطقه و پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

انتهای پیام

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 29111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =