۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 29112

تلاش‌ پرستاران در بحران‌ها و بزنگاه‌های تاریخی کم‌نظیر است

امیر نورمحمدی- مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت شهر سالم
تلاش‌ پرستاران در بحران‌ها و بزنگاه‌های تاریخی کم‌نظیر است

ولادت حضرت زینب کبری سلام ا... علیها که در ایران به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است، هنگامه‌ای است برای یادآوری خصوصیات متفاوت آن اسوه بردباری و این قشر زحمتکش و ایثارگر.

نقش حضرت زینب سلام ا... علیها در واقعه دردناک عاشورا که مرهم روحی و جسمی بر زخم ظلم و جور یزیدیان بر تن جوانان حقیقت‌طلب بود، نه‌تنها الگویی برای پرستاران محسوب می‌شود، بلکه گواهی است بر اهمیت جایگاه کادر درمان و به ویژه پرستاران در بحران‌ها و بزنگاه‌های تاریخی.

اکنون شاید از فشار طاقت‌فرسای اپیدمی کرونا فاصله گرفته باشیم اما این تجربه منحصربه‌فرد به توشه‌ای برای ارتقاء سطح علمی و اخلاقی پرستاران این مرز و بوم منجر شده و به عنوان سرمایه‌ای کارآمد در هر زمان و مکانی به کمک این مرز و بوم خواهد آمد.

خوشبختیم که شرکت شهر سالم و مراکز درمانی آن از این سرمایه ایثار و غیرت بی‌نصیب نمانده و از پرستاران خدوم و توانمندی برخوردار است که به عنوان چرخ‌دنده‌های نظام بهداشتی و درمانی مدیریت شهری مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

ضمن گرامی‌داشت ولادت حضرت زینب سلام ا... علیها و روز پرستار، یاد همه شهدای این سرزمین به ویژه شهدای مدافع سلامتی که در راه پرستاری از جان انسان‌ها، وجود خود را فدا کردند گرامی می‌داریم و از درگاه خداوند برای روح شهید رضا محرمی، پرستار مدافع سلامت درمانگاه منطقه یک علو درجات را آرزومندیم.

انتهای پیام

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 29112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =