ادای احترام به مقام شهید «آرمان علی وردی» در منطقه ۱۴

جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۴ به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی با خانواده معظم شهید آرمان علی وردی دیدار کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در دیداری صمیمانه به منظور زنده نگهداشتن یاد و نام این شهید سرافراز، با اهدای تابلوی سروده " آرمان عزیز "، با این خانواده دارالمومنین تهران تجدید بیعت شد.

گفتنی است، " آرمان عزیز " قصیده سروده شده احمد بابایی شهردار ناحیه ۳ منطقه در وصف این شهید است که تقدیم خانواده معظم ایشان شد.

در این دیدار مادر شهید آرمان علی وردی، ضمن تشکر از حضور مدیران شهری منطقه، سروده زیبای "آرمان عزیز" را تحسین و از سراینده آن قدردانی کرد.

پدر شهید آرمان نیز در توصیف خصوصیات بارز اخلاقی شهید گفت: آرمان از شش سالگی، علاقه عجیبی به مجالس روضه و هیئات مذهبی داشت، هفته ای چند مرتبه به زیارت قبور شهدا در کهف الشهدا و ... می رفت، زیارت حرم عبدالعظیمش ترک نمی شد، مقید به نماز شب و دائم در حال کمک به دیگران بود و پای ثابت فعالیت های جهادی بود. شهید علی وردی طی ناآرامی های اخیر در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.

وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.

انتهای پیام

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 29123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =