بهره‌برداری از بوستان "باغ سبزی" در محدوده منطقه ۱۷

شنبه دوازدهم آذرماه سال ۱۴۰۱، پروژه احداث بوستان "باغ سبزی" که به همت سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اجرا و آماده بهره برداری شده است، طی مراسمی با حضور "علیرضا زاکانی" شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: بوستان باغ سبزی که در قالب تفاهمنامه سازمان عمرانی مناطق و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران به مرحله اجرا رسیده، در محله بهاران منطقه ۱۷ واقع است و مساحت آن به ۱۴ هزار مترمربع می رسد.

وی امکانات این بوستان را شامل ایستگاه تندرستی، زمین بازی کودکان، ۲ آبنما که با یک آبراه به یکدیگر متصل شده اند و مسیر بساوایی جهت رفاه حال شهروندان کم توان دانست و یادآور شد: بهره برداری از بوستان "باغ سبزی" تاثیر نسبتا قابل توجهی در ارتقای سرانه فضای سبز و فضاهای ورزشی منطقه ۱۷ خواهد داشت.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات اجرایی بوستان باغ سبزی در اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز شد و طی یک برنامه زمانبندی ۵ ماهه به سرانجام رسید.

گفتنی است در اواسط شهریور ماه گذشته نیز پروژه ۱۶ هکتاری بوستان ایرانیان واقع در محله خلازیر منطقه ۱۹ توسط سازمان عمرانی مناطق تکمیل و تحویل شهروندان شد.

انتهای پیام 

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: 29128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =