بازدید معاون شهردار تهران از موسسه هادیان شهر

مجید باقری سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از موسسه هادیان شهر بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از موسسه هادیان شهر، عباس علیپور مدیرعامل این موسسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و روند فعالیت های انجام شده، برنامه های پیش رو و آتی موسسه را تشریح کرد.

علیپور همچنین در خصوص آغاز عملیات اجرایی بسته خرسندساز شهرداری تهران گفت: با رونمایی از بسته خرسندساز شهرداری تهران که یکی از اقدامات خوب دوره جدید مدیریت شهری تهران بوده است، یکی از دغدغه ها و نگرانی های اصلی پرسنل قراردادی شهر تهران  که به بحث امنیت شغلی این عزیزان مربوط می شد، مرتفع خواهد شد. ضمن اینکه در خصوص محور زوار و گشت و گذار نیز موسسه هادیان شهر تهران به عنوان بازوی اجرایی در کنار اداره کل رفاه شهرداری تهران خواهد بود.

در ادامه باقری سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا به اهمیت مسائل رفاهی و معیشتی پرسنل اشاره کرد و گفت: بسته خرسندساز شهرداری تهران با هدف رفع دغدغه های معیشتی و افزایش انگیزه پرسنل شهرداری تهران انجام شده و امیدواریم که موسسه هادیان شهر به عنوان یکی از بازوهای مهم اجرایی معاونت برنامه ریزی در حوزه پرسنلی و در راستای اجرای هرچه بهتر محورهای ۱۴ گانه بسته خرسند ساز، اقدامات خوب و مثبتی را رقم بزند.

گفتنی است سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پایان این بازدید، با حضور در واحد های های مختلف موسسه هادیان شهر تهران، با پرسنل موسسه دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام

۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 29151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =