پایان مناسب‌سازی ششمین بوستان منطقه ۸ برای معلولین

شهردار منطقه ۸ گفت: با نصب وسایل ورزشی و مرمت دویست و پنجاه متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب‌سازی های شهری ویژه معلولین در منطقه هشت به بیش از ۲۱ هزار متر طول رسید. ​

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی، شهردار این منطقه با گرامیداشت ۱۲ آذر روز و هفته معلولین از مناسب سازی بوستان گل یاسمن با مساحت تقریبی ۱۱۳۷۶ متر مربع خبر داد و گفت: در ادامه مناسب‌سازی‌های ویژه معلولین، ششمین بوستان منطقه ۸ نیز مناسب سازی شد.
پایان مناسب‌سازی ششمین بوستان منطقه ۸ برای معلولینتنهایی افزود: با آغاز مناسب سازی در این بوستان، نصب وسایل ورزشی ویژه استفاده معلولین در ضلع شمال غربی بوستان انجام گرفت و جای گذاری ۴۸ نیمکت که پنج نیمکت ویژه نابینایان و ۴۲ نیمکت ویژه کم‌بینایان است، در فضای پارک انجام و نیمکت‌ها و سطل های زباله با رنگ‌هایی که مناسب کم بینایان است رنگ آمیزی شد.
پایان مناسب‌سازی ششمین بوستان منطقه ۸ برای معلولینشهردار منطقه ۸ با اشاره به مجموع مناسب‌سازی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: پیش از این حدود بیست هزار و ۸۳۸ متر مناسب سازی در منطقه هشت صورت گرفته بود که از این میان هفده هزار و ۴۳۸ متر مرمتی و مابقی احداثی بوده است.
پایان مناسب‌سازی ششمین بوستان منطقه ۸ برای معلولینگفتنی است پیش از این نیز بوستان های خبرنگاران، مهراوران، مهرنام، مدرسان و نسیم برای بهره‌مندی معلولین و توانیابان مناسب سازی شده و هم‌سطح سازی، ایجاد نوار بساوایی، مناسب سازی گذرگاه های منشعب به ورودی ساختمان‌های ایجاد نوار بساوایی در داخل فضا و بازسازی سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات در حوزه مناسب سازی فضاهای شهری در منطقه هشت بوده است.

انتهای پیام

۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 29191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =