آمادگی ناوگان اتوبوسرانی تهران برای فصل سرما و بارش نزولات آسمانی

سرپرست روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای خدمات رسانی ناوگان این شرکت در آستانه فصل سرما خبر داد و گفت: به این منظور، برنامه ریزی و پیش‌بینی‌های لازم بعمل آمده تا ناوگان با آمادگی کامل در سطح شهر فعالیت کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی آقابیگی با اعلام اینکه نسبت به تجهیز ناوگان امدادخودرو به امکانات لازم و مجهز کردن آنها به زنجیر چرخ اقدام شده است، افزود: ضمن هماهنگی با شهرداری های مناطق کیسه‌های شن و نمک از قبل دپو شده تا هنگام بارش برف به ویژه در خطوط شمالی - جنوبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای همه اتوبوس‌ها ضد یخ زده شده و نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ اقدام شده است، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی شرکت واحد در آماده‌باش کامل هستند و خودروهای امدادی نیز در مسیرهای شیب‌دار مستقر شده‌اند.

 سرپرست روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران تحت هر شرایطی در خدمت شهروندان است و در صورت بارش برف و برودت هوا، وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد نخواهد شد و با تمام توان در خدمت مردم عزیزمان خواهیم بود.

انتهای پیام 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 29220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =