درخشش معلولان منطقه ۱۳ در مسابقات ورزشی شهر تهران

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به اجرای برنامه های متنوع سلامت محور گفت : تیم معلولان منطقه۱۳ در نخستین دوره مسابقات لیگ ورزشی شهر تهران خوش درخشیدند. 


به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه روز جهانی معلولان را روز تکریم و تجلیل از افرادی برشمرد که علیرغم محدودیت جسمی ، با استعانت از قدرت  الهی و عزمی راسخ و با خودباوری و تلاش و جدیت ، سرافرازانه در عرصه های گوناگون اجتماع ایفای نقش می کنند.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری اختتامیه بازی های افراد دارای معلولیت در شهر تهران  به میزبانی منطقه ۷ گفت : افراد دارای معلولیت منطقه ۱۳ با کسب  چهار مدال در نخستین دوره لیگ بازی های ورزشی خوش درخشیدند.
او با اشاره به  تلاشها و هماهنگی های بعمل آمده توسط اداره سلامت منطقه۱۳ ، از دیدار و مساعدت  به  خانواده های  دارای دو تا سه فرزند معلول خبر داد و افزود : امروز کسانی را می بینیم  که فرزند معلول در خانواده دارند و بدون هیچ منت و چشم داشتی در خدمت این بزرگواران هستند، چنین افرادی، انسان های برگزیده و بلند همتی هستند که کارشان جهاد در راه خداست و شایسته تقدیر می باشند.
شهردار منطقه ۱۳ ، گردهمایی افراد دارای معلولیت و برگزاری جشن به این مناسبت ، انتخابات دبیران کانون افراد دارای معلولیت ، بازدید از مدرسه استثنائی و دیدار با دانش آموزان  معلول، اهدای ویلچر به افراد نیازمند  و.. از دیگر برنامه های فرهنگی منطقه به مناسبت روز جهانی معلولان برشمرد.
او خاطر نشان کرد : در مدت هشت ماه گذشته برای رفاه حال معلولان منطقه تلاش کردیم که از آن جمله می توان به  ۱۳  کیلومتر بهسازی معابر و  پنج بوستان های سطح منطقه فراتر از برنامه سالانه اشاره  کرد.

انتهای پیام 

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 29254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =