انجام اقدامات پیشگیرانه در منطقه ۷ به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷، از آماده باش نیروهای منطقه جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر به دلیل بارندگی و اقدامات ویژه پیشگیرانه در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مصطفی علیپور گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شروع بارش در سطح شهر تهران، اداره خدمات شهری منطقه نسبت به شستشو، لایروبی انهار و حوضچه ها و پس از شروع بارش نسبت به استقرار عوامل در نقاط آبگیر در سطح منطقه اقدام و گشت و کنترل لازم را انجام داده تا از هر گونه آبگرفتگی و آب ماندگی ممانعت به عمل آورد.

وی تاکید کرد: نیروهای خدمات شهری و واحد ۱۳۷ به صورت شبانه روزی در سطح منطقه در تلاش هستند تا با شناسایی کامل نقاط حساس آبگیر و بازسازی و رفع آنها، ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر حضور شبانه روزی خودروها و تجهیزات ۱۳۷ و تمامی عوامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد تا پایان بارش ها، عنوان کرد: این منطقه ضمن اجرای فعالیت های پیشگیرانه به صورت روزانه به کنترل نهرهای سرپوشیده و روباز می‌پردازد.

انتهای پیام 

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 29279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =