۱۴ سایت برف‌روبی در شمال تهران آماده خدمات‌رسانی است

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت:۱۱ سایت برفروبی اصلی و ۳ سایت فرعی در معابر شمال تهران آماده خدمات رسانی است و عملیات برف روبی در سطح معابر منطقه و بزرگراه ها در حال انجام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید مهری ضمن اعلام آمادگی کامل برای عملیات برفروبی گفت: بارش برف در ارتفاعات منطقه یک ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر گزارش شده است و کلیه نواحی ۱۰ گانه با اعلام وضعیت جوی در مدت ۴۸ ساعت است که آماده باش هستند و عملیات برف روبی در همه معابر اصلی و فرعی در حال انجام است و مشکلی در تردد نیست.
او افزود: در برخی نقاط از منطقه که بارش به صورت باران بوده نیز با توجه به لایروبی انهار هیچ نقطه آبگرفتگی اعلام نشده ولی با توجه به ریزش برگ های پاییزی خدمات رسانی و کنترل انهار مستمر در حال انجام است.
مهری تصریح کرد: توزیع و جانمایی بیش از ۳۷۰ مخزن و نیز انباشت و دپوی بیش از ۶۰ هزار کیسه شن مخصوص در داخل مخازن در معابر و گذرگاه های اصلی و فرعی از اقدامات اجرایی است که قبل از بارش برف انجام  شده است.
این مقام مسئول از شهروندان درخواست کرد به هنگام شرایط نامساعد جوی از تردد غیر ضروری در معابر به خصوص نواحی شمالی خودداری نمایند و مدیریت شهری را در برف روبی سطوح مقابل محل سکونت خود و تکاندن پوشش برف روی درختان همراهی نمایند و در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی خانمان در سطح منطقه  باسامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و اطلاعات مکانی فرد مورد نظر را اعلام نمایند تا نسبت به اعزام گشت های اورژانس خدمات اجتماعی و اسکان آنها در مدد سرا ها اقدام شود.

انتهای پیام 

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: 29301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =