نظارت ستادی معاونت مرکز ارتباطات از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین

معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین المل شهرداری تهران صبح امروز از مدیریت روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه وتره‌بار بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میوه و تره بار شهرداری تهران، در راستای نظارت‌های دوره ای معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات صبح امروز ۱۴ آذر ماه، جلسه نظارت ستادی روابط عمومی میادین میوه وتره‌بار با حضور محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران این مرکز، مصطفی پورنصیری مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین و همچنین پرسنل این مدیریت برگزار شد.

صائبی هدف از نظارت‌های ستادی را احصا نقاط قوت و ضعف، نیازسنجی و ایجاد تعامل بهتر و بستری‌سازی مناسب به منظور استفاده بهینه از ظرفیت روابط عمومی‌های شهرداری در جهت اطلاع رسانی مطلوب به شهروندان دانست و گفت: با توجه به میزان بالای مراجعین به  میادین و میوه وتره بار می توان از این ظرفیت جهت اطلاع رسانی ویژه استفاده کرد.

مصطفی پور نصیری مدیر روابط عمومی سازمان با تشریح اهم اقدامات روابط عمومی سازمان در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت : حیات یک سازمان به داشتن ارتباط دو سویه درون سازمانی و برون سازمانی و کسب اطلاعات به روز و موثق است که این مدیریت همه سعی و تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی دارد.

در ادامه جلسه، کارشناسان روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، در حوزه کاری خود نکات و مشکلات را با مسئول مربوطه در مرکز ارتباطات مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

در پایان این بازدید مدیران معاونت روابط عمومی مرکز  از تجهیزات و امکانت روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بازدید کردند.

انتهای پیام 

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
کد خبر: 29302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =