اجرای طرح هفتگی یکشنبه‌های بازار در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ حضور میدانی در بازار تهران را برای اجرایی‌شدن مؤثر مصوبات جلسات متعدد پیشین بازار در منطقه دانست و گفت: طرح یکشنبه‌های بازار، برای رسیدگی بهتر به موضوعات بازار به‌طور هفتگی ادامه می‌یابد.

اجرای طرح هفتگی یکشنبه‌های بازار در منطقه ۱۲به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه برای هفته دوم در ساختمان شهرداری ناحیه ۳ این منطقه حاضر شد و با کسبه و شهروندان بازار دیدار و گفت‌وگو کرد.

یزدی در دیدار با رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف بازار گفت: به دلیل اهمیت بازار تهران به نظر رسید بهتر است جلسات اختصاصی‌ای که پیش‌تر چندین نوبت با حضور دادستان و فرماندار تهران در شهرداری منطقه برگزار شد، برای اطلاع‌رسانی کامل‌تر به بازاریان و اثربخشی بهتر مصوبات در خود محدوده بازار برگزار شود؛ چراکه اکنون مصوبات خوبی برای حل معضلات بازار داریم که برای اجرایی‌شدن نیاز به اقدامات عملی و مشارکت اصناف، بازاریان و ساکنان محترم بازار دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دسترسی شهروندان به شهردار و معاونان شهرداری منطقه در طول ایام هفته به‌سهولت رخ می‌دهد، افزود: با اضافه‌کردن دیدارهای مردمی در روزهای یکشنبه که در خدمت شما هستیم، به ملاقات‌های مردمی در روزهای دوشنبه و ملاقات‌ با شهروندان در مساجد، همچنین طرح محله‌به‌محله در روزهای چهارشنبه، بسترهای گفت‌وگو و حل مشکلات مردم در زمینه امور شهری را افزایش داده‌ایم تا بتوانیم به وظیفه خود برای خدمت‌رسانی به شهروندان و اداره امور شهر بهتر عمل کنیم.

شهردار قلب طهران سپس به طرح موضوعات بازار به صورت موردی پرداخت و با اشاره به این مسأله که تردد چرخ‌دستی‌ها و موتورسیکلت‌ها بدون مشارکت مؤثر خود بازاریان ساماندهی نخواهند شد، تأکید کرد: چرخ‌دستی‌ها و موتورها به دلیل آماده‌بودن بستر کار اقتصادی وارد محدوده می‌شوند؛ بنابراین بهترین روش برای ساماندهی آنان، همکاری و تعامل فعال خود بازاریان است؛ چراکه مسلماً منفعت سهولت تردد و جلوگیری از ازدحام و ترافیک در بازار، متوجه خود آنها خواهد بود و شهرداری اگرچه برای این ساماندهی‌ها برنامه‌ریزی دارد، برای رسیدن به بهترین نتیجه، نیازمند این همکاری و تعامل است.

وی از تلاش منطقه برای تخصیص بودجه ویژه و تسهیل قوانین صدور پروانه برای بازسازی بازار سخن گفت و ادامه داد: مشکلات بافت فرسوده در بازار تهران یک‌بار برای همیشه باید حل شود و سعی ما بر این است با جلب نظر شورای اسلامی شهر تهران به این سمت حرکت کنیم.

پیگیری موضوعات برق، آب، فاضلاب، مخابرات و گاز بازار در شورای تأمین استان تهران، رسیدگی به مسأله سد معبر و ایجاد پایگاه اورژانس در بازار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه در مورد آنها صحبت شد.

در ادامه این جلسه، یزدی در اتحادیه پارچه‌فروش‌ها حاضر شد و با اعضای این صنف گفت‌وگو کرد. بازدید از زورخانه نیرو شادی و تأکید بر حمایت از ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی از دیگر بخش‌های برنامه‌های شهردار منطقه ۱۲ در این روز بود.

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 29345

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =