تجلیل از منتخبان گروه‌های دوام در سازمان مدیریت بحران تهران

همزمان با روز جهانی داوطلب، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن تجلیل از اعضای منتخب داوطلبان واکنش اضطراری محله(دوام) بر لزوم استفاده از ظرفیت این گروه‌ها در مدیریت بحران تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در این برنامه ضمن تجلیل از نقش داوطلبان گروه‌های دوام، از حرکت داوطلبانه به عنوان کاری فرهنگی و بدون نفع شخصی یاد کرد که منجر به افزایش هماهنگی در اجرای برنامه‌های مدیریت بحران می‌شود.

وی با اشاره به این که اعضای دوام در تهران نمایندگان مناطقی هستند که هر کدام به اندازه یک استان جمعیت دارند، یادآور شد: باید برای این ظرفیت بزرگ به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که پرقدرت‌تر و بانشاط‌تر از قبل به فعالیت خود ادامه دهد.

در ادامه این برنامه با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضای منتخب گروه‌های دوام تجلیل به عمل آمد.

 همچنین در برنامه‌ دیگری که همزمان با روز داوطلب برگزار شد، مدیر کل مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت از نقش گروه‌های دوام در واکسیناسیون تجلیل و به دو نفر از داوطبان نمونه عضو دوام لوح تقدیر اهدا شد.

تجلیل از اعضای نیروهای داوطلب بازتوانی روانی و اجتماعی، تجلیل از داوطلبان عضو دوام در برنامه هلال احمر و تقدیر سید احمد علوی رئیس ستاد سمن‌های شورای اسلامی شهر تهران از دو نفر از داوطلبان دوام، بخش دیگری از برنامه‌های مرتبط با گروه‌های دوام در روز جهانی داوطلب بود که با هماهنگی معاونت بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه‌محور سازمان انجام شد.

انتهای پیام 

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 29353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =