برگزاری مسابقات قهرمان شهر در ۸ رشته ورزشی

دور منطقه ای رقابت های قهرمان شهر شهروندان پایتخت نشین، در بخش آقایان، با برگزاری ۸ رشته ورزشی پیگیری می شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران و بر اساس اعلام معاونت ورزش آقایان این سازمان، مسابقات فوتبال گل کوچک، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، شنا، تنیس روی میز و شطرنج از ۱۶ تا ۲۳ آذر ماه جاری به میزبانی مناطق مختلف شهری برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، منطقه ۱۱ در تاریخ ۱۶ ماه جاری میزبان مسابقات فوتبال گل کوچک در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بوستان شهید حججی و هفدهم آذر ماه نیز در مجموعه ورزشی پردیس میزبان شناگران در تمام رده های سنی خواهد بود. در این روز(۱۷ آذر ماه) همچنین مسابقات تنیس روی میز در رده های سنی ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا و نیز رقابت های بدمینتون در رده های سنی ۱۵ تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا، هر دو؛ در مجموعه پردیس به انجام می رسد.

مسابقات والیبال در مجموعه ورزشی انور و رقابت های بسکتبال نیز در مجموعه ورزشی گلشهر به ترتیب طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه به میزبانی منطقه ۲۰ برگزار می شود.

منطقه ۱۴نیز ۱۷ آذر ماه، میزبان مسابقات بدمینتون در مجموعه ورزشی ایثارگران خواهد بود.

مسابقات شنای قهرمان شهر در منطقه ۹ نیز، ۱۷ ماه جاری در استخر دلفین شهرک شهید لشگری این منطقه برگزار می شود.

روز ۱۸ آذر ماه نیز، رقابت های بسکتبال به میزبانی منطقه ۷، در مجموعه ورزشی شهیدان صادق زاده و مسابقات فوتبال گل کوچک در بوستان شهدای گمنام به انجام می رسد.

روزهای ۲۰ و ۲۳ ماه جاری نیز رقابت های والیبال و شطرنج به ترتیب به میزبانی منطقه ۳ شهرداری در مجموعه شهید کشوری و سالن جلسات معاونت اجتماعی منطقه ۸ برگزار می شود.

انتهای پیام 

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 29368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =