گره توافق‌نامه شهرداری و بنیاد شهید درخصوص مجتمع تجاری گنجینه باز شد

شهردار منطقه ۱۱ از باز شدن گره توافق شهرداری و بنیاد شهید بر سر واحدهای مجتمع تجاری گنجینه و اخذ استاد تک برگی مربوطه برای این واحدها خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از باز شدن گره توافق نامه شهرداری و بنیاد شهید بر سر واحد های مجتمع تجاری گنجینه و اخذ استاد تک برگی مربوطه برای این واحد ها خبر داد و گفت: با عنایت به بخش نامه شهردار تهران در رابطه با سامان دهی اسناد و املاک در شهر تهران، اداره املاک شهرداری منطقه ۱۱ با  پیگیری  و تکمیل اسناد موفق به اخذ اسناد واحد های تجاری واگذار شده در  سال ۱۳۸۷ از اداره ثبت گردید.

موسوی ادامه داد: طبق توافقی در سال ۱۳۸۷ سه واحد تجاری از طرف شهرداری منطقه ۱۱ به بنیاد شهید واگذار شده بود اما سندی انتقال داده نشده بود. از این رو پس از ابلاغ شهردار محترم تهران اسناد توسط شهرداری منطقه ۱۱ برای این سه واحد در سال جاری صادر گردید.

در پایان  شهردار منطقه ۱۱ با تاکید بر ادامه روند پیگیری اسناد شهرداری و موضوعات سامان دهی و مولد سازی گفت: ایفای تعهدات و عمل به توافقات در موعد مقرر باعث افزایش اعتماد مردم به شهرداری میگردد.

انتهای پیام 

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 29541

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =