گردهمایی ۲۳۰کودک کار در موزه ملی قرآن کریم به مناسبت شب یلدا

به همت معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱؛ گردهمایی ویژه آیین سنتی شب یلدا در موزه قرآن کریم با حضور کودکان کار و خیابان و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ حمیدرضا عموزاده سرپرست معاونت امور اجتماعی فرهنگی این منطقه از میزبانی این معاونت برای گرامیداشت آیین سنتی شب یلدا در موزه قرآن کریم و اهدای بسته های خوراک ویژه این شب به کودکان کار و خیابان خبر داد.

عموزاده گفت: با هماهنگی اداره امور بانوان و خدمات اجتماعی منطقه۱۱ به مناسبت شب یلدا با هدف اهدای بسته اقلام به کودکان کار و خیابان؛ ۲۳۰ کودک کار و خیابان گرد هم آمدند و با برنامه های متنوع مذهبی و ملی در موزه ملی قران کریم میزبان ایشان بودیم.

سرپرست معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ ضمن اشاره به ایام فاطمیه و برنامه ریزی برای این برنامه گفت: با مشارکت خیرین و شهرداری بسته های اقلام خوراکی ویژه شب یلدا تهیه شد و با هدف کمک به معیشت خانواده کودکان کار و خیابان با بهانه گرامیداشت شب یلدا به این کودکان و خانواده شان اهدا شد .

او در انتها ضمن اشاره به بازدید کودکان از موزه ملی قرآن کریم و اشنایی با آموزه های قرآنی گفت: موزه ملی قرآن کریم از گنجینه های با ارزش دارالولایه شهر تهران است و خوشبختانه ارتباط خوبی بین مدیریت این مجموعه و شهرداری برقرار است و اکثر برنامه های اجتماعی و فرهنگی با مشارکت این محل برگزار می شود و در آستانه شب یلدا نیز در موزه ملی قرآن کریم میزبان ۲۳۰ کودک کار و خیابان بودیم .

انتهای پیام

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 29878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =