تجمع بزرگ فاطمیون در میدان شهید طهرانی مقدم برگزار می‌شود

شهردار منطقه دو گفت: به مناسبت سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام فاطمه الزهراء (س) تجمع بزرگ فاطمیون در میدان شهید طهرانی مقدم برگزار می شود.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی گفت :  به مناسبت  شهادت دخت پیامبر گرامی اسلام فاطمه الزهراء (س) ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی  با همکاری نهادهای مردمی، بسیج، هیئت های مذهبی و... پیش بینی و اجرا می شود.
وی به برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون اشاره کرد و افزود:  بدین مناسبت تجمع بزرگ عزاداران  فاطمی در میدان شهید طهرانی مقدم برگزار می شود.
صالحی مراسم  تشییع پیکر شهدای گمنام در دانشگاه امام صادق(ع) را از دیگر برنامه ها در سالروز شهادت بانوی دو عالم  برشمرد  و گفت: نمایش واره کوچه های بنی هاشم از مهم ترین برنامه های فرهنگی و مذهبی در این ایام است که در محله ستارخان در حال اجرا است .
شهردار منطقه۲ در ادامه به فضاسازی شهری متناسب با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) منطقه ۲ پایتخت با اکران فرهنگی و اهتزاز پرچم های مشکی سوگوار عزای فاطمی شد.
وی افزود:اکران پیام های فرهنگی و مذهبی در قالب ۶۰۰ تخته بنر،اهتزاز ۶۰۰تخته پرچم مشکی ، نصب ۷ هزار متر طول ریسه مشکی و جانمایی المان مذهبی در میدان صنعت توسط اداره زیباسازی منطقه در معابر و میادین انجام شد.

انتهای پیام

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 30091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =