منطقه ۱۰، آماده میزبانی از شهید گمنام نورالزهرا(س)

ستاد برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید گمنام در منطقه ۱۰ با حضور شهردار و جمعی از مدیران منطقه و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» شهردار منطقه و رئیس ستاد برگزاری تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام منطقه ۱۰ گفت: روز جمعه میزبان یکی از فرزندان حضرت زهرا (س) هستیم که  همین باعث می شود تا همه تلاش کنیم با همکاری یکدیگر، یاد شهدا را با برگزاری مراسمی در شأن و منزلت این عزیزان، گرامی بداریم. 

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع با محتوای فرهنگی و مذهبی همراه با برپایی موکب در طول مسیر تشییع شهید گمنام پیش بینی شده است. ضمن اینکه در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم متدین و شهیدپرور منطقه، اطلاع‌رسانی عمومی انجام شده است. 

شهردار دیار مهر و ایمان به عزم مدیریت شهری تهران برای گرامیداشت یاد و خاطره و مجاهدت‌های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: همه نهادها و دستگاه‌های حاضر منطقه برای گرامیداشت شهدا برنامه ویژه‌ای را در دستورکار دارند. در این راستا، در روز پنجشنبه برنامه‌ای در کانون سلمان برنامه‌ریزی شده و در دو مسجد سیدالشهدا (ع) و باب الحوائج (ع) مراسم وداع با شهید گمنام برگزار می‌شود.

اخ الصنایع با بیان اینکه روز جمعه نیز از ساعت هفت صبح دعای ندبه و سپس از ساعت۸:۳۰ مراسم سخنرانی در مسجد حضرت حجت (عج) در خیابان حسام‌الدین توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی و مداحی حاج سعید حدادیان و حاج مصطفی خورسندی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم تشییع از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود که هماهنگی‌های لازم برای مسائل ترافیکی با پلیس راهور انجام شده و در نهایت، این شهید بزرگوار در یادمان نورالزهرا (س) بوستان تهرانی به خاک سپرده خواهد شد که علیرضا زاکانی، شهردار تهران به عنوان سخنران و حاج نریمان پناهی به عنوان مداح در این مراسم حاضر خواهند بود. 

وی افزود: امیدوارم با همکاری همه اعضای ستاد، روحانیت، هئیات مذهبی، فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور و ناحیه بسیج مقداد، مراسم ارزنده‌ای برگزار شود که شرمنده شهدا نباشیم.

همچنین، دستگاه‌ها و نهادهای حاضر در این مراسم، گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در منطقه ۱۰ ارائه داده و آخرین هماهنگی‌ها در این انجام شد.

انتهای پیام

۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 30147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =