شهرداران ۱۵ مدرسه منتخب در منطقه۱۱ انتخاب شدند

سرپرست معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ در بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه گفت: فردای ایران اسلامی در دستان پر قدرت و پر استعداد دانش آموزان است و شما باید با تکیه بر توانمندی هایتان قله های موفقیت را طی کنید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱؛ حمیدرضا عموزاده سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱ در مراسم انتخاب شهرداران مدارس که روز چهارشنبه ۷ دی ماه در مدرسه فردوسی برگزار شد، گفت : آشنائی با حقوق شهروندی و تلاش برای ارتقای مشارکت های اجتماعی از جمله موضوعات مهم در انتخاب شهردار مدرسه است.
شهرداران ۱۵ مدرسه منتخب در منطقه۱۱ انتخاب شدنداو ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: در انتخاب شهردار مدرسه مشارکت و همدلی بسیار مهم و قابل اشاره است و همدلی و یکپارچگی برای انتخاب فرد توانمند یک موضوع آموزشی برای آینده است تا به شعار ها و مسئولیت ها برای عملیاتی ساختن توجه شود و همه ما کارگروهی و تصمیم سازی را آموزش ببینیم.
عموزاده گفت: فردا از آن شما دانش آموزان مومن انقلابی است تا با توکل به خداوند با روشنگری و کسب تجربه از تاریخ برای همکلاسی هایتان مفید باشید و در ادامه این مسیر برای آینده کشور نیز شکوفایی به ارمغان بیاورید.
شهرداران ۱۵ مدرسه منتخب در منطقه۱۱ انتخاب شدندسرپرست معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ در انتخابات شهردار مدرسه خاطر نشان کرد: ان شاالله در آینده ای نه چندان دور شما نیروی کارآمد و مفیدی برای مدیریت شهری خواهید شد و مانیز در شهرداری با تمام قوا در کنار شما هستیم تا از تجارب ما بهره مند شوید چرا که دوره شهردار مدرسه به مثابه تمرینی است برای پله های آتی در مدیریت شهری.
شهرداران ۱۵ مدرسه منتخب در منطقه۱۱ انتخاب شدندحمیدرضا عموزاده؛ ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های مرتبط با مسائل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل عمومی، زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و تربیت بدنی و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را از جمله اهدف این انتخابات شهردار مدرسه عنوان کرد.
شهرداران ۱۵ مدرسه منتخب در منطقه۱۱ انتخاب شدندبیست و دومین دوره طرح شهردار مدرسه با حضور سرپرست معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۱۱، نماینده اداره کل آموزش های شهروندی؛ مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه۱۱ و اعضای هیئت مدیره مدرسه فردوسی برگزار شد و همچنین ۱۵ مدرسه منتخب دیگر نیز شاهد برگزاری این انتخابات بودند .

انتهای پیام 

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 30226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =