تداوم اجرای طرح «حامی شهر» توسط شهرداری منطقه ۷ در فصل زمستان

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷، از اجرای طرح حامی شهر در این منطقه به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی با شروع فصل زمستان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، محسن راجی اظهار داشت: یکی از معضلات اصلی امروز جوامع در حال توسعه و پیشرفت، درحوزه آسیب های اجتماعی وجود معتادین متجاهر، متکدیان وکارتن خواب ها در سطح شهر است که نه تنها باعث چهره مخدوش و بیمار شهر می شود بلکه تبعاتی همچون ناامنی اجتماعی را برای شهروندان موجب می شود.

وی یادآور شد: از این رو به منظور ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی، شناسایی فضاهای بی دفاع شهری، شناسایی‌کلونی‌ها،‌ ساماندهی‌خانواده‌های‌ در راه مانده و ‌بهسازی مناظرشهری، طرح حامی شهر در راستای گشت های قبلی در سطح منطقه اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: این طرح با تلاش مرکز خدمات اجتماعی منطقه و مشارکت کلانتری های سطح منطقه، پلیس پایگاه یازدهم موادمخدر، همکاری گروه های جهادی، مددکاراجتماعی و ‌نواحی پنجگانه منطقه در حال اجرا است.

 وی در ادامه تاکید کرد: این افراد پس از جمع آوری و شناسایی جهت ساماندهی و دریافت خدمات رفاهی و اسکان به کمپ های ترک اعتیاد و گرمخانه ها ارجاع داده می شوند.

گفتنی است؛ طرح حامی شهر از تاریخ ۱۸ آبان ماه سال جاری هر شب به طور مستمر از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد درحال اجرا است و تا پایان ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 30239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =