اجرای پویش «به نیت حاج قاسم» در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ با تأکید بر اهمیت رونق پویش‌های مردمی در برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی از اجرای پویش «به نیت حاج قاسم» با کمک خیرین محلی در منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار دل‌ها شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی گفت: اکنون در آستانه سومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار سلیمانی در گوشه‌گوشه شهر و کشور، شاهد بزرگداشت‌ و عرض ارادت‌های قلبی مردم انقلابی به ساحت این قهرمان ملی-مذهبی وطن به شیوه‌ها و روش‌های گوناگون هستیم.

یزدی از زیباترین کارها برای این منظور را اقدامات نیکوکارانه دانست و افزود: سفارش همیشگی شهید سلیمانی، کمک به محرومان بود. سردار خستگی‌ناپذیر سفارش می‌کرد، وقتی بحرانی پیش می‌آید و مردم در گرفتاری هستند، خوب بررسی کنید و ابتدا به کمک آن‌هایی بروید که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

وی با تأسی به همین سفارش آن شهید رفیع الدرجات از اجرای پویش «به نیت حاج قاسم» در منطقه ۱۲ خبر داد و بیان کرد: هم‌زمان با سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، توزیع ۵۰ بسته حمایتی در قالب هدیه به خانواده‌های کم‌برخوردار و قشر آسیب‌پذیر انجام شد.

شهردار قلب طهران ادامه داد: این پویش که توسط مشاور امور بانوان شهرداری منطقه ۱۲ به اجرا درآمد، با مشارکت خیرین شناسایی‌شده و تشویق و ترغیب آنها برای شرکت در این عمل خداپسندانه به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
کد خبر: 30372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =