۵۰۰ بانوی منطقه ۱۲ به تماشای نمایش «خطابه اجرا» نشستند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از اعزام ۵۰۰ بانوی این منطقه برای تماشای نمایش «خطابه اجرا» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک به مناسبت ولادت یگانه‌دخت پیامبر مصطفی (صلی‌الله علیه و آله) و روز زن گفت: محتوی اصیل و ارزشمند سیره اهل بیت (علیهم‌السلام)، به‌ویژه سجایای اخلاقی و سبک زندگی بانوی عظیم‌الشأن اسلام، ظرفیت بالایی برای بیان در قالب‌های مختلف هنری دارد که همواره هدف هنرمندانه برجسته شیعی در طول تاریخ بوده است.

ساداتی ضمن تقدیر از طرح این محتوا در قالب‌های نوی هنری ادامه داد: نمایش « ۵۰۰ بانوی منطقه ۱۲ به تماشای نمایش «خطابه اجرا» نشستندخطابه اجرا»، برداشتی از زندگی حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) است که به سبک لچکر پرفورمنس به اجرا درآمده و معاونت امور اجتماعی و هنری منطقه ۱۲ با بهره‌گیری از این فرصت به اعزام ۵۰۰ بانوی ساکن این منطقه به وسیله ده دستگاه اتوبوس به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محل اجرای نمایش اقدام کرده است.

وی افزود: این ۵۰۰ بانوی ساکن ناحیه ۶ که از طریق پایگاه‌های بسیج محله ایران و دو مدرسه دخترانه علوی اسلامی و حجاب برای تماشای نمایش نام‌نویسی کرده بودند، به محل اجرای نمایش اعزام شدند.

خطابه اجرا به نویسندگی و کارگردانی مریم شعبانی، برداشتی از زندگی حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) است که به سبک لچکر پرفرمنس از سوم دی‌ماه به روی صحنه می‌رود.

گفتنی‌ است اجرای نمایش فاطمه (سلام‌الله علیها) تا ۱۸ دی‌ماه هر روز ساعت ۱۸ در حوزه هنری (تالار سوره) ادامه دارد و بانوان علاقه‌مند می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 30486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =