برگزاری چهارمین دوره مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران به میزبانی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه اعلام کرد: برای چهارمین دوره متوالی، مسابقات ورزشی کودکان آینده‌ساز شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۲ در سالن گلبال مجموعه ورزشی نابینایان هرندی به اجرا درآمد.

یزدی با یادآوری این مطلب که مسابقات مینی‌فوتبال کودکان و شیوه برگزاری این مسابقات به ابتکار منطقه ۱۲ در میان رشته‌های ورزشی ورزش همگانی گنجانده شد، افزود: این مسابقات به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور ۲۲ تیم از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در رشته مینی‌فوتبال پسران و ۲۲ تیم در رشته داژبال دختران برگزار شده و همه تیم‌های شرکت‌کننده از مراکز پرتو (مؤسسات حمایت از تحصیل کودکان کار نهال) شهرداری تهران برای شرکت در این مسابقات معرفی شده‌اند.

وی با تأکید بر رهنمون‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد کاربرد ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: به همین منظور همه امکانات ورزشی موجود در شهرداری منطقه ۱۲ در طول سال به صورت رایگان در اختیار این فرزندان عزیز شهر قرار می‌گیرد.

اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران، روز چهارشنبه، ۱۴ دی‌ماه، با حضور سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، علیرضا بهرمن، معاون ورزش آقایان و مرجان میرزایی، معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد.

مطابق نتایج بازی‌های مینی‌فوتبال در این دوره از مسابقات، تیم اول، مرکز کودکان کار مولوی منطقه ۱۳، تیم دوم، مرکز یاسر منطقه ۶ و تیم سوم، مرکز پرتو کوثر قلب طهران منطقه ۹ بازیکن برتر شناخته و ستاره مسابقات، ابوالفضل پاکباز از تیم مدرسه صبح رویش معرفی شد.

در مسابقات داژبال نیز تیم اول، مدرسه صبح رویش منطقه ۱۲، تیم دوم، بهزیستی ولیعصر و تیم سوم، مرکز شوش بازیکن برتر شدند؛ همچنین خانم عزیزی از خانه کودک، ستاره مسابقات شناخته شد.

در پایان مراسم، ورزشکاران همه تیم‌های برتر پس از اهدای گل به تمثال سردار دل‌ها در مراسم تقدیر شرکت و جوایز ورزشی مدال و کاپ دریافت کردند.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 30590

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =