اجرای طرح بهاران خدمت در منطقه ۷ آغاز شد

شهردار منطقه ۷ از اجرای طرح ویژه بهاران خدمت در این منطقه با هدف ارتقاء و بهبود خدمات رسانی به شهروندان، مرمت زیرساخت های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی و بهبود سیما و منظر شهری، نوسازی المان ها و مبلمان شهری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان گفت:بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی، هم افزا نمودن تلاش ها در یک دوره فشرده، ارتقاء سطح رضایتمندی در شهر، اجرای طرح های ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری و اجرای اقدامات ویژه متناسب با ایام ملی و اعیاد مذهبی پیش رو از دیگر اهداف اجرای این طرح بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای طرح های ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت و رسیدگی ویژه به امور جاری در سطح منطقه و اجرای طرح های ویژه در بزرگراه ها و شریان های اصلی از سطوح دیگر  اجرای این طرح خواهد بود.

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: رسیدگی به مساجد و اماکن مذهبی درآستانه ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان (بهار قرآن) از فعالیت های ویژه این طرح با نگاه مسجد محوری می باشد.

 آبادیان بهبود سیما و منظر شهری، نوسازی المان ها و مبلمان شهری را از دیگر برنامه این طرح اعلام کرد و گفت : ایجاد محیطی شاداب و معنوی با برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری، ایجاد محیطی چشم نواز با استفاده از رنگ آمیزی خاص و آذین بندی معابر و میادین و نصب المانهای مربوطه از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این طرح می باشد.

شهردار منطقه ۷ افزود: بهبود وضعیت فضای سبز و بوستانها با استفاده از نوآوری در طرح ها، انجام اقدامات ویژه در راستای بهبود فضای سبز و زیباسازی مدارس ( کاشت نهال و رنگ آمیزی مشارکتی) و ساماندهی میادین میوه و تره بار به منظور تامین مایحتاج شهروندان در نزدیکی نوروز از ماموریت های اصلی این طرح است.

وی یادآور شد: نورپردازی زیر پلها و اجرای پرچم های الوان، ساماندهی و حذف ناهنجاری های بصری و اجرای طرح های ایرانی - اسلامی بر روی جداره ها، نصب احجام هنری متناسب با ایام در طول مسیر، ساماندهی مشاغل در طول محور و اجرای آرای بند، نوسازی، بازسازی و رنگ آمیزی مخازن زباله و زیر مخزنی ها در طول محور، رسیدگی به وضعیت درختان و فضای سبز محور، کاشت گل های فصلی یا فرش گل، ساماندهی و رفع خطر کلیه کارگاه های ساختمان و عمرانی، احیا و ساماندهی فضاهای رهاشده در حاشیه محور و تبدیل و استفاده بهینه از آن، رسیدگی به وضعیت عمرانی محور به لحاظ لکه گیری آسفالت، مرمت و تعویض دریچه ها و جداول، مرمت و تعویض المانهای ترافیکی معیوب محور (گاردریل، نرده، چراغ های راهنمایی و رانندگی، خط کشی و ..) از جمله اقدامات است.

وی ادامه داد: رسیدگی ویژه به مساجد و اماکن مذهبی طول محور، ارتقاء نگهداشت دیوارهای عایق صوتی، و کنترل ایمنی بزرگراه ها از جمله اقداماتی است که از سوی این منطقه در بزرگراه ها و معابر اصلی در راستای اجرای طرح بهاران اجرا می شود.

انتهای پیام 

۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 30636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =