آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی در حریم منطقه ۵

برای حفظ و صیانت از حریم شهر تهران ، پس از طی مراحل حقوقی و اخذ دستور از مقام قضایی تعداد ۱۶ مورد از تصرفات غیرقانونی در اراضی ملی شناسایی و نسبت به آزاد سازی آنان توسط همکاران ناحیه ۱ منطقه ۵و عوامل انتظامی اقدام شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، احسان شریفی گفت : با رصد مداوم محدوده دشت نمه در حریم ناحیه ۱ و در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر تهران ، پس از طی مراحل حقوقی و اخذ دستور از مقام قضایی تعداد ۱۶ مورد از تصرفات غیرقانونی در اراضی ملی شناسایی و نسبت به آزاد سازی آنان توسط همکاران ناحیه ۱ منطقه ۵و عوامل انتظامی اقدام شد .

 شهردار منطقه ۵ ادامه داد : مواردی از قبیل چهار دیواری، فنس کشی و اطاقک غیرمجاز در جاده امام زاده داوود (ع) – شهرک دشت نمه صورت پذیرفته بود و در حال افزایش نیز بود به نحوی که در صورت ادامه این روند ، قطعا ما شاهد افزایش غیرقانونی متصرفات بیشتر توسط سودجویان شده و به حقوق بیت المال ضربه وارد می شد .

 شریفی با اشاره به اهمیت حفظ و صیانت از حریم شهر تهران توسط مدیریت شهری اظهار داشت : شهرداری منطقه ۵  با عملکرد خود در مرادآباد ، حصارک و دیگر بخش های مختلف اثبات کرده است که با فساد و ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات غیرقانونی برخورد قاطع خواهد کرد و از این مسیر به هیچ عنوان قصور نخواهد داشت .

او گفت : حریم شهر تهران ، آبروی مناطق مرزی پایتخت است و نمی شود نشست تا عده ای سودجو بیایند و با آبروی شهر بازی کنند و ما فقط نظاره گر باشیم ، از این روی با تمام توان برای حفظ این خط قرمز ایستاده ایم و به متخلفین نیز هشدار می دهیم که برخوردهای جدی – قانونی و بدون اغماض در انتظار آنان است.

انتهای پیام 

۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 30770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =