آمادگی منطقه ۱۱ برای اجرای طرح بهاران

شهردار منطقه۱۱ تهران از آمادگی کامل منطقه۱۱ به منظور اجرای طرح بهاران خبر داد و گفت: کلیه معاونت ها در این طرح اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه ضمن بازدید ۶ساعته از محور خیابان حضرت ولیعصر عج از میدان راه آهن تا چهارراه حضرت ولیعصر (عج) با همراهی معاونین؛ مدیران و شهرداران نواحی۱و۲و۴ از آمادگی منطقه۱۱ برای اجرای طرح بهاران خبر داد .
سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در این خصوص اعلام کرد: طرح بهاران؛ طرحی است که۴ بهار را برای خدمت متمرکز به مردم در نظر گرفته است . بهار اول؛ اقدامات ویژه ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر است. بهار دوم؛ اقدامات ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در۲۲ بهمن است. بهار سوم؛ نوروز و بهار طبیعت و بهار چهارم نیز ایام مبارک ماه رمضان و بهار قرآن است که اقدامات ویژه ای در این طرح اجرا خواهد شد .
او افزود: اقدامات در دستور کار ویژه طرح بهاران با حضور و مشارکت سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در مناطق است که از روز پنج شنبه همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) از راه آهن تا تجریش اجرا می شود که بخشی از این محور از راه آهن تا چهارراه حضرت ولیعصر (عج) در محدوده نواحی ۱؛۲؛۴ منطقه۱۱ است و ما با تمام قوا آماده اجرا هستیم .
شهردار منطقه۱۱ خاطرنشان کرد: به منظور بررسی وضعیت در روز جاری از محور این محدوده بازدید ۶ساعته ای داشتیم که ماحصل آن صورتجلسه و دستور کاری بود که برای نواحی و معاونت ها در راستای این طرح در نظر گرفتیم .
موسوی به اقدامات اجرایی اشاره کرد و گفت: در طرح بهاران موارد بسیاری برای اجرا مدنظر داریم که بخشی از آن شامل خط کشی محوری سرتاسری؛جمع آوری ایستگاه بیدود؛ تعویض دریچه ها و تبدیل آن به کامپوزیت و نانو الیاف؛ پیگیری بتن ریزی الیافی ایستگاه های BRT ؛ جمع آوری پایه چراغ های بی استفاده؛ جمع آوری سطل های بتنی در پیاده رو؛ پیگیری کارگاه های عمرانی؛ اصلاح باغچه های روبروی مدارس؛ ترمیم رنگ نقاشی های دیواری؛ اقدام برای احیای سردر ملک تاریخی در برخی نقاط؛ تعیین وضعیت برخی پرتابل ها؛ ترمیم استاپر های شکسته؛ مرمت مسیرهای مناسب سازی شده؛ کاشت نهال در محل های فاقد فضای سبز؛ اجرای سنگدال بر روی انهار؛ جمع آوری باکس های بی استفاده؛ مرمت و تعویض استیکر ها و تابلوهای پرچمی؛ پیگیری بازطراحی زیر مخازن؛ تعیین وضعیت برخی املاک؛ پیگیری تخلفات ساختمانی؛ پیگیری وضعیت ایمنی برخی پاساژ ها؛ کنده کشی درختان؛ رسیدگی به وضعیت برخی اقدامات در بوستان مافی؛ پیاده رو سازی در برخی نقاط و سایر اقدامات ویژه است که در دستور کار طرح بهاران قرار گرفت.
او در انتها گفت: بازدید های میدانی مکررا در منطقه۱۱ با عنوان پویش قدم به قدم در محله در حال اجرا است و تمامی موضوعات پس از احصا در مقیاس خرد و کلان بررسی و مرتفع می شود .

انتهای پیام

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 30803

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =