اجرای تور گردشگری «گذر ادیان» ویژه بانوان شاغل سازمان آتش‌نشانی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای تور گردشگری «گذر ادیان» ویژه بانوان شاغل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به مناسبت روز زن خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و گرامی‌داشت روز زن گفت: این معاونت به منظور تکریم بانوان شاغل در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اقدام به برگزاری تور تهران‌گردی در مسیر گردشگری موسوم به «گذر ادیان» واقع در خیابان ۳۰ تیر برای این بزرگواران کرد که طی آن ۷۰ نفر از بانوان گرامی شاغل در این سازمان از این مسیر بازدید کردند.

ساداتی با بیان اینکه آتش‌نشانی شغلی بر بنیانِ نجات جان و مال مردم است، گفت: هیچ عاملی به جز عشق و فداکاری نمی‌تواند افراد را در این پیشه حفظ کند. با توجه به این مطلب ضروری است در هر فرصت و بهانه‌ای برای قدردانی از دلسوزی‌ها و مسؤولیت‌پذیری آنها در قبال ایمنی جامعه استفاده شود و منطقه ۱۲ با بهره‌گیری از فرصت روز زن، افتخار میزبانی بانوان شاغل در سازمان آتش‌نشانی را به عهده داشت.

شرکت‌کنندگان در این برنامه ضمن بازدید از موزه ملی ایران باستان، موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران و معبد آدریان با تاریخچه تاریخی خیابان سی تیر آشنا شدند.

انتهای پیام/

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 30817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =