جزییات اجرای طرح بهاران خدمت در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ جزییات اجرای طرح بهاران خدمت در این منطقه را تشریح کرد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن اعلام آغاز اجرای طرح بهاران خدمت با محوریت معاونت‌های اجرایی شامل خدمات شهری، عمران و ترافیک طی دو مرحله در این منطقه اظهار کرد: طرح بهاران خدمت در دو مرحله و هر مرحله به مدت یک هفته از ۲۹ دی لغایت ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ و در محور بزرگراه آزادگان در دستور کار قرار گرفته که نواحی ۴ و ۵ منطقه در اجرای این طرح خدمت رسانی خواهند کرد. 

وی افزود: در این طرح ابتدا تمامی نیاز سنجی های مورد نیاز در محور آزادگان انجام گرفته و خدمت رسانی در محورهای ۳ گانه خدمات شهری، ترافیک و فنی و عمرانی در دستور کار قرار گرفته است و در این خصوص رفع معضلاتی اعم از فضای سبز، طعمه گذاری، کاشت درخت یا درختچه، مخزن و زیرمخزنی، بازسازی و رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت، خط کشی بزرگراهی، نوسازی ادوات و تجهیزات ایمنی و ترافیکی، پیاده روسازی، تعویض و همسطح سازی دریچه ها طی یک هفته رفع معضل خواهند شد.

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله دوم بهاران خدمت نیز از ۶ تا ۱۲بهمن ماه و در محور فداییان اسلام در دستور کار قرار گرفته که نیاز سنجی این محور نیز توسط معاونت های تخصصی در حال اجراست.

«بهاران خدمت» طرحی است که با توجه به در پیش رو بودن مناسبت‌های مختلفی چون آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن (ماه مبارک رمضان)، میلاد امام زمان (عج) و... با شعار «آمد بهار جان ها» در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی در شهر، ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری و اجرای اقدامات ویژه متناسب با ایام اجرایی شده است.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 31165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =