دعوت از معماران مجرب برای طراحی مساجد در پایتخت

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، طی فراخوانی از معماران و اساتید مجرب در حوزه طراحی مساجد و اماکن مذهبی، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حامد سلیمی سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران درخصوص این فرخوان گفت: معاونت شهرسازی و معماری با توجه به جایگاه ویژه مساجد در سیما و منظر شهری و همچنین به منظور ارتقاء کیفی طرح مساجد شهر، از معماران و اساتید مجرب در حوزه طراحی مساجد و اماکن مذهبی دعوت به همکاری می کند.

وی ادامه داد: معمارانی که دارای سابقه مرتبط در حوزه طراحی مساجد هستند، می توانند سوابق حرفه ای خود را جهت بررسی به نشانی پست الکترونیک اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری به آدرس arch_st.shahrsazi@yahoo.com ارسال کنند.

سلیمی افزود: برای شرکت در این فراخوان، ارائه مدارک، شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی و سوابق پژوهشی و حرفه‌ای اعم از نقشه ها و تصاویر منتخب از تجارب حرفه ای در خصوص پروژه های مذهبی، ضروری است.

لازم به ذکر است، علاقمندان و داوطلبین محترم جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ثابت ۹۶۰۲۶۱۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 31167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =