مسابقه کتابخوانی «فروغ ولایت» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود

فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین مسابقه کتابخوانی «آن است شیوه حکومت» را براساس کتاب سیدمهدی شجاعی برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی «فروغ ولایت» را به مناسبت سالروز ولادت امیرالمؤمنین علیه السلام برگزار می‌کند.

این مسابقه به همت کتابخانه فرهنگسرای اندیشه و براساس کتاب «آن است شیوه حکومت» نوشته سیدمهدی شجاعی طراحی دیده شده و علاقه‌مندان می‌بایست به سوالاتی که براساس این اثر طراحی شده است، پاسخ صحیح بدهند.

کتاب «آن است شیوه حکومت» ترجمه سیدمهدی شجاعی از عهدنامه و نامه ‌معروف حضرت امام علی (ع) به مالک اشتر است که در نهج‌البلاغه نیز آمده است. شجاعی در این کتاب نظر به اهمیتی که برای این فراز از نهج‌البلاغه به عنوان منشور و آئین‌نامه حکومت اسلامی قائل بوده‌ است، آن را به صورت مجزا در قالب یک کتاب آورده است.

علاقه‌مندان از سه‌شنبه ۴ بهمن تا ۱۸ بهمن ماه برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی فرصت دارند. شرکت‌کنندگان برای دریافت سوالات می‌بایست به پورتال شبکه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به آدرس tlibrary.tehran.ir و یا به صورت حضوری به کتابخانه فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند. هم‌چنین برای دریافت رایگان کتاب نیز باید به کتابخانه اندیشه مراجعه کنند و یا فایل پی‌دی‌اف آن را از اپلیکیشن طاقچه یا فیدیبو دریافت کنند.

براساس این گزارش، شرکت‌کنندگان می‌بایست پاسخنامه را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی فرهنگسرا به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ ارسال کنند. شماره تلفن ۸۸۷۳۹۷۷۰ نیز برای کسب اطلاعات بیشتر درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام 

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 31321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =