منطقه ۱۴ رتبه نخست پاسخگویی به پیام‌های شهروندی در پایتخت را کسب کرد

شهردار منطقه ۱۴ از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ از منظر رسیدگی و پاسخگویی به پیام های شهروندی در بین سایر مناطق پایتخت طی ۳ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: بر اساس ارزیابی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران، سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ منطقه ۱۴ رتبه نخست در پاسخگویی به پیام های شهروندی در پایتخت را کسب کرد.
وی ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران سامانه ۱۳۷+ منطقه برای پاسخگویی مناسب و به موقع پیام های شهروندان افزود : این حوزه در شاخص های رسیدگی به پیام ها، کیفیت پاسخگویی، نظارت میدانی و درصد رضایت مندی جایگاه بسیار مطلوب را در مدت مذکور بین سایر مناطق کسب کرده است.
سالاری پور با بیان اینکه در ماه های منتهی به پایان سال عملکرد اداره بازرسی منطقه در پیام های خدمات و فوریت شهری در حوزه های خدمات شهری، فنی و عمران و اجتماعی و فرهنگی رتبه نخست و در حوزه ترافیک رتبه دوم را در بین مناطق پایتخت کسب کرده است، افزود: امیدواریم در منطقه با بررسی و تلاش های بیشتر، تقویت نقاط قوت و مرتفع کردن نقاط ضعف،بتوانیم مسیر تحقق ارائه خدمات به موقع و کیفی به شهروندان همچنین شرایط بهبود عملکرد منطقه را بیش از پیش فراهم و استمرار بخشیم.

انتهای پیام

۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 31371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =