بازپیرائی کامل فضاهای سبز در بزرگراه‌های مواصلاتی منطقه ۱۴

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۴ از اجرای طرح بهاران خدمت در محلات این منطقه برای سال جدید خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی گفت: عملیات اجرایی طرح بهاران خدمت در حوزه خدمات شهری و محیط زیست با محوریت معابر اصلی، بزرگراه ها و محلات منتخب از اول بهمن ماه آغاز و تا نیمه اسفند ماه ادامه خواهد یافت.
وی با بیان اینکه این طرح به وسعت شش ناحیه در حال اجراست، افزود: مطابق زمانبندی روزانه اقدامات تخصصی در خصوص لایروبی، شستشوی مخازن و زیرمخزنی ها، لایروبی انهار و کانیوها، تعمیر مخازن جمع آوری پسماند، شستشوی تابلو و المان های ترافیکی، نظافت و پاکسازی ایستگاه های اتوبوس بطور مستمر مطابق برنامه ریزی با جدیت آغاز و در حال انجام است.
به گفته برزگر مرادی به منظور افزایش زیبائی بصری و بهبود سرانه فضای سبز شهری، نسبت به بازپیرائی کامل حاشیه فضاهای سبز بزرگراه های مواصلاتی از جمله بسیج اقدام شده است. آغاز عملیات بازپیرائی سرویس های بهداشتی، بازپیرائی آبنماهای سطح منطقه و زیبا سازی و امحاء آلودگی های بصری منظر شهری در محلات ۲۱ گانه نیز از جمله اقدامات درحال انجام این طرح است که معاون خدمات شهری و محیط زیست به آن اشاره کرد.
برزگر مرادی در پایان با بیان اینکه پاکیزگی معابر و کالبد شهری از حقوق شهروندان فهیم دارالمومنین است ، خاطر نشان کرد: حوزه خدمات شهری برای اجرای کمی و کیفی طرح بهاران خدمت و نونوار شدن محلات برای استقبال از سال جدید از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
کد خبر: 31381

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =