مشارکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و شهرداری منطقه ۲ در توسعه زیرساخت‌های معاینه فنی

مطالعات انجام شده در خصوص پراکندگی و نحوه توسعه مراکز معاینه فنی در شهر تهران نشان می دهد که منطقه ۲ با توجه به سرانه جمعیت و تعداد خودرو یکی از مستعدترین فضاها به منظور توسعه خدمات معاینه فنی است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ، در راستای هم افزایی درارائه خدمات شایسته و ایجاد تسهیل دردسترسی شهروندان محترم منطقه ۲ ومناطق همجوار به خدمات معاینه فنی خودرو نشستی مشترک با حضور شهردار منطقه ۲ و مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و جمعی از مدیران دو مجموعه برگزار شد .
درابتدای این نشست مدیر عامل ستاد معاینه فنی شادی مالکی با اشاره به جایگاه قانونی ستاد های معاینه فنی خودرو در کشور و چالش های نحوه نرخ گذاری معاینه فنی توسط دولت توضیحاتی در خصوص رویکرد جدید ستاد معاینه فنی در توسعه زیر ساخت خدمات معاینه فنی و ایجاد فضای خدماتی مرتبط با خودرو منطبق با تقاضا و نیاز شهروندان با پتانسیل بخش خصوصی ارائه و در همین راستا آمادگی ستاد را برای اجرا پروژه های مشترک در این ارتباط اعلام نمودند .
در ادامه شهردار منطقه ۲ مهدی صالحی ضمن تاکید بر اهمیت مسئله آلودگی هوا اظهار داشت : با عنایت به اثرات معاینه فنی در کاهش آلودگی هوا  ما همه وظیفه داریم که در این زمینه همکاری نماییم . شهرداری منطقه ۲ نیز از پروژه های مشارکتی در این زمینه استقبال کرده و آمادگی دارد پس از مشخص شدن فرآیند کاری ، در تامین فضا و مکان برای استقرار واحدهای سیار معاینه فنی و یا راه اندازی مراکز جدید در منطقه همکاری کند .
گفتنی است مرکز معاینه فنی نیایش در منطقه ۲ واقع شده و با ۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک و ۲ خط معاینه فنی موتورسیکلت روزانه در یک شیفت کاری ظرفیت پذیرش حداقل ۵۰۰ دستگاه خودرو را دارا می باشد .

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 31406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =