طرح خرسندسازی فرصتی برای کسب رضایت پرسنل ساعی

شهردار منطقه ۴ تهران از رضایت همکاران شهرداری این منطقه در طرح خرسندسازی خبر داد و گفت: طرح جدید خرسندساز فرصتی برای کسب رضایت پرسنل زحمتکش شهرداری ها بوده که مدیریت شهری را به طور ویژه در رسیدن به این هدف کمک می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: خدمت و رسیدگی به دغدغه های زندگی کارکنان و پرسنل یکی از مسائل مهمی است که مدیریت شهری همواره در نظر دارد چرا که چنانچه دغدغه زندگی فردی مرتفع شود با فراغ بال و سینه ای گشاده در خدمت خلق خدا تلاش مضاعف خواهد کرد.
او ادامه داد: از این رو طرح خرسندساز را فرصتی مغتنم شمرده تا برای عزیزان همکار در توان بضاعت مدیریت شهری خدمت رسانی کنیم.
کمالی زاده خاطرنشان کرد: محورهای این بسته در بستر موضوعات انگیزشی، ارتقا رضایت، خوشحالی و حال خوب کارکنان در این منطقه در حال اجراست و در این مرحله سه محور تسهیلات بانکی، زوار و گشت و گذار اجرایی شده است.
شهردار منطقه ۴ افزود: در بند تسهیلات بانکی ۵۰ میلیون تومانی با سود ۸ درصد و مدت ۲۴ ماهه تا کنون ۲۰۹ نفر از کارکنان شهرداری منطقه ۴ از این تسهیلات بهره مند شده اند.
او ادامه داد: در اولویت اول تا هشتم ۱۶۲  خانوار از همکاران در طرح گشت و گذار برخوردار و ۱۳۵ خانوار به مشهد مقدس اعزام شده اند.
شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مدیریت شهری منطقه ۴ تمام تلاش خود را برای ارائه خوب و عادلانه این طرح برای همکاران خدوم این منطقه انجام داده و امید داریم که همکاران زحمتکش شهرداری منطقه ۴ از این طرح نهایت رضایت و خشنودی را داشته باشند.

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 31422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =