نیازسنجی مرحله دوم اجرای طرح "بهاران خدمت" در پایتخت

جلسه هماهنگی نیازسنجی اجرای مرحله دوم طرح بهاران خدمت به تفکیک ظرفیت ستاد و منطقه از محور منتخب بزرگراهی آزادگان در محدوده مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ به میزبانی مدیریت شهری منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه ضمن عرض خوشامد و تبریک اعیاد پیش روی ماه رجب گفت: طرح‌های متعددی با هدف ارائه خدمات در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در طول ایام مختلف در سطح شهر تهران انجام گرفته و یقینا طرح بهاران خدمت نیز هم‌اکنون با همکاری مناطق و سازمان‌ها در آستانه سال جدید چهره مناظر شهری را زیباتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در طرح بهاران خدمت، توجه ویژه‌ای به حوزه خدمات شهری و محیط زیست شده؛ چراکه اقدامات این بخش بسیار مشهودتر است و شهروندان با مشاهده این قبیل اقدامات که رابطه مستقیمی با عناصر و مناظر بصری شهر دارد، طعم شیرین خدمت را بیشتر می چشند.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: معاونت‌های اجرایی دخیل در اجرای طرح بهاران خدمت در تمامی مناطق با نیازسنجی نقطه به نقطه و تهیه برنامه اجرایی جهت پیشبرد کارها، می‌توانند اداره کل هماهنگی امور مناطق را در تصویب موارد مورد نیاز یاری دهند تا پردرخواست ترین مسائل بررسی و رفع گردد.

"مهدی شریفیان" مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: طرح بهاران خدمت در سال ۱۴۰۱، همان طرح استقبال از بهار است با این تفاوت که جزئیات بسیار مهم‌تر است. کارهای کوچکی که بیشترین اثربخشی را خواهند داشت در قالب اجرای این طرح سرتاسری پیگیری می‌شوند.

مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران تصریح کرد: نوسازی و تعمیرات اساسی مخازن پسماند، بهسازی جداول و پیاده روها، لایروبی اصولی قنوات و انهار، همسطح‌سازی دریچه‌ها، ایمن‌سازی معابر بزرگراهی و تامین روشنایی پل‌های سوار رو و پیاده رو از جمله پرتکرارترین مواردی است که شهروندان به سامانه ۱۳۷ پلاس اعلام کرده اند و در قالب اجرای طرح بهاران خدمت در دستورکار جدی قرار گرفته است.

علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه این نشست تخصصی گفت: طرح بهاران خدمت در دو محور عمومی و ویژه در حال پیگیری است، این جلسه با محوریت بررسی موارد ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری مرتبط با بزرگراه آزادگان به عنوان طولانی ترین و پرتردد ترین محور کلانشهر تهران و احصاء جزء به جزء مشکلات برگزار شده است.

وی تشریح کرد: نصب بنرهای اجرای طرح بهاران خدمت بر روی خودروهای خدماتی و پرتابل‌های اطلاع‌رسانی و از همه مهم‌تر پوشاندن کاور بر تن کارگران خدوم، این مفهوم را به ذهن عموم شهروندان متبادر می‌کند که اقدام مهمی در حال اجراست.

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 31431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =