آغاز طرح کاشت ۱۵ هزار نهال در منازل شهروندان و فضای سبز منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز نهال کاری رایگان در باغچه شهروندان خبر داد و گفت: ترویج نهضت درختکاری، حفظ و نگهداشت فضای سبز و تلطیف هوا از اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: این طرح از ۱۵ دی ماه در راستای توسعه فضای سبز خانگی توسط مرکز تام اداره فضای سبز آغاز شده و تا نیمه اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته این مسئول به منظور ثبت درخواست می توانند با سامانه ۱۳۷، شماره ۵۵۸۵۲۱۲۱ تماس و یا به  آدرس شهرک شریعتی خیابان شهید زلفی داخل بوستان شریعتی مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز مراجعه کنند.

او ادامه داد: در صورت وجود باغچه مناسب در حیاط منزل شهروندان اقدام به غرس نهال های مثمر سیب، هلو، به، گلابی، خرمالو و ازگیل می شود و کارشناسان به همراه کارگر فضای سبز نسبت به غرس نهال و ارائه توضیحات در خصوص نحوه نگهداشت آن اقدام می کنند.ضمن اینکه نهال های غیرمثمرکاج، سرو، توت، بید و زیتون تلخ در فضای سبز و جنگلکاری های منطقه غرس می شود.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: شروع ثبت نام از تاریخ ۱۰ دی ماه لغایت ۱۵ اسفند ماه بوده و براساس اولویت ثبت درخواست و نیاز شهروندان از تاریخ ۱۵ دی ماه لغایت ۲۱ اسفند ماه اقدام لازم برای خدمات رسانی به شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
کد خبر: 31451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =