مشارکت ستاد معاینه فنی و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در اجرای پروژه‌های مشترک

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران گفت: هم افزایی دو مجموعه از معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری و محیط زیست در اجرای پروژه های مشترک، بدون تردید می تواند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و خدمات بهتر به شهروندان موثر باشد.

به گزارش شهر، نشستی با هدف هم افزایی دو مجموعه ستاد معاینه فنی خودرو و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در راستای برنامه ریزی و توافق در اجرای پروژه های مشترک با حضور مدیران عامل و جمعی از مدیران دو شرکت برگزار شد.
در ابتدای این نشست شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ضمن توضیح در خصوص نحوه فعالیت و خدمت رسانی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: علاوه بر بحث ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان بی شک حیات و ممات فعالیت مجموعه ها وابسته به اتخاذ رویکردهای جدید در بحث توسعه کسب و کار است و مشارکت دو مجموعه با توجه به پتانسیل موجود می تواند راه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان هموار سازد.
مالکی در ارتباط با پیاده سازی پروژه های مشترک تصریح کرد: می تواند این همکاری شامل کلیه خدمات خودرویی نظیر استقرار جایگاه های سوخت در مراکز معاینه فنی، خرید و فروش خودرو، کارشناسی رنگ و بدنه و استقرار ون کافه باشد و نیاز خودرویی مشتریان در مراکز معاینه فنی را تامین و ساماندهی نماید.
در ادامه سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ضمن استماع پیشنهادات ستاد معاینه فنی خودرو اظهار داشت: شهرداری تهران به عنوان یک مجموعه جامع اداره می شود و هماهنگی و همکاری بین مجموعه ها می تواند نقش آفرینی مورد انتظار را ایفا نماید. پراکندگی مجموعه های حوزه خدماتی تنها موجب زیان مادی و معنوی برای شهرداری خواهد شد. به هر روی مجموعه ساماندهی صنایع و مشاغل شهر آمادگی دارد با ملحوظ نظر قرار دادن کلیه شرایط استاندارد در خصوص پیاده سازی و راه اندازی خدمات جدید در مراکز معاینه فنی هرگونه همکاری را بنماید.
در پایان این نشست از چند مرکز معاینه فنی دارای پتانسیل لازم جهت راه اندازی خدمات جدید توسط مدیران بازدید بعمل امد.

انتهای پیام 

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 31469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =